شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وکلای فولکس واگن در یک دادگاه آلمانی اعلام کردند تأخیر این شرکت در اعلام تقلب در تست‌های آلایندگی آمریکا، حرکت مشروعی برای توافق با رگولاتورها و محدود کردن هزینه‌های این رسوایی بود. به گزارش ایسنا، بزرگ‌ترین خودروساز اروپا سوم سپتامبر سال گذشته به رگولاتورهای آمریکایی اعلام کرد: از نرم‌افزار غیرقانونی در موتور خودروهای دیزلی استفاده کرده که آلایندگی آنها را کمتر از میزان واقعی نشان می‌دهد با این‌همه این موضوع تا 18 سپتامبر علنی نشد. تأخیر مذکور باعث شده سهامداران متعددی به دادگاه منطقه‌ای آلمان در برونزویک شکایت کرده و مدعی شوند فولکس واگن برای مطلع کردن آنها از تقلب به کندی عمل کرده است.

شرکت حقوقی گوهمان در یک گزارش 113 صفحه‌ای که 29 فوریه به دادگاه ارائه کرد، اعلام کرد: این تأخیر با هدف فراهم شدن فرصتی برای رسیدن به توافق با رگولاتورهای آمریکایی صورت گرفت و اگر این موضوع علنی می‌شد مذاکرات به خطر می‌افتاد. براساس گزارش رویترز، این شرکت حقوقی اعلام کرد مدیریت فولکس واگن در این مورد کاملا منطقی عمل کرده زیرا توافق با رگولاتور تبعات اقتصادی قابل ملاحظه‌ای به همراه نداشت و تأخیر در افشای این تقلب با هدف سرپوش گذاشتن بر نقض مقررات آمریکا انجام نگرفت.

اقرار فولکس واگن به نصب نرم‌افزاری غیرقانونی در 11 میلیون خودروی دیزلی که در سراسر جهان به فروش رفته‌اند، میلیاردها یورو از ارزش بازار این شرکت کاست و مارتین وینترکورن، مدیرعامل باسابقه فولکس واگن را وادار کرد از سمت خود استعفا کند. این شرکت همچنان سرگرم مذاکره با رگولاتورهای آمریکایی درباره نحوه اصلاح خودروهای آلاینده در این کشور است و از سوی وزارت دادگستری آمریکا هدف یک شکایت 48 میلیارد دلاری بابت نقض قوانین محیط زیستی قرار گرفته است.

فولکس واگن قصد دارد نتایج تحقیقات داخلی درباره این رسوایی را که توسط شرکت حقوقی آمریکایی جونز دی انجام شده، در نیمه دوم آوریل منتشر کند. این شرکت اعلام کرده، مدیران و اعضای هیأت نظارت از این تقلب اطلاعی نداشته‌اند اما هفته گذشته اعلام کرد وینترکورن درباره مشکلات مربوط به تست‌های آلایندگی آمریکا در سال 2014 هشدار دریافت کرده بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/d7Rq3aVJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه