چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روزانه به‌طور متوسط 200 نفر در صندوق پس‌انداز یکم سپرده‌گذاری می‌کنند، گفت: برای اجرای طرح مسکن اجتماعی در این دوره از دولت منتظر تصویب برنامه ششم هستیم.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی در پاسخ به این سوال که آیا مسکن اجتماعی در این دوره از دولت کلید می‌خورد، گفت: مسکن اجتماعی عبارت دیگری از مسکن محرومان است و به صورت گسترده به این حوزه ورود می‌کنیم. وی افزود: اجرای طرح مسکن اجتماعی به اعتبارات مصوب دربرنامه ششم توسعه بستگی دارد و باید ببینیم در برنامه ششم چه اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته می‌شود.

73573457442373474272472473473578358358

وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه محور برنامه ششم توسعه است، ادامه داد: اجرای پروژه مسکن اجتماعی منتظر سازوکار تصویب برنامه ششم توسعه است. آخوندی درباره اجرای طرح‌های مسکنی در بافت‌های میانی شهرها گفت: طبق بررسی‌های انجام شده 70هزار هکتار در بافت‌های میانی ظرفیت سرمایه‌گذاری برای طرح‌های مسکنی را دارند که می‌توان از این ظرفیت (مناطقی که از زیرساخت‌های آب، برق و گاز برخوردارند) برای اجرای پروژه‌های مسکن استفاده کرد. وزیر راه و شهرسازی افزود: این اراضی بافت میانی ظرفیت‌های فرهنگی و تجاری هم دارند، اما مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

وی همچنین با اشاره به شکل‌گیری شهرهای جدید در کشور گفت: بحثی که در کنار نوسازی مراکز شهری دنبال می‌کنیم ایجاد شهرهای جدید است و در جنوب کشور هم چند شهر جدید تعریف کرده‌ایم تا بتوانیم از ظرفیت‌های دریایی این مناطق استفاده کنیم. وی درباره جنبه‌های تأمین مالی پروژه‌های مسکن گفت: دولت سیاست پس‌انداز را ترغیب می‌کند و خوشبختانه مردم هم استقبال خوبی از این سیاست نشان‌داده‌اند، به‌طوری که در بازه زمانی 7 تا 12فروردین‌ماه که قاعدتا خانواده‌ها در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند، روزانه به‌طور میانگین 200 حساب پس‌انداز در صندوق پس‌انداز یکم افتتاح می‌شد. 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست پس‌انداز و استفاده از تسهیلات از طریق پس‌انداز می‌تواند به اقتصاد خانواده‌ها نظم دهد، گفت: سهم تسهیلات نسبت به میزان اقساط قابل توجه است و زوج‌ها می‌توانند از طریق سیاست پس‌انداز و افتتاح حساب در صندوق پس‌انداز یکم 240 میلیون تومان پس‌انداز کنند که این رقم می‌تواند 60 تا 70 درصد هزینه خرید خانه‌های متوسط باشد، این در حالی است که در گذشته سهم تسهیلات به 15 درصد رسیده بود که در این دوره این سهم را برای خرید خانه به 70درصد رساندیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QbVWt3J8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه