جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(310)

اتکای بیش از حد به قیمت

8 سال پیش ( 1394/7/18 )
 

پرسش: کسب‌وکاری را در حوزه فروش مصالح ساختمانی اداره می‌کنم. در ماه‌های اخیر به دلیل رکود بازار و افزایش تعداد رقبا فروش ما پایین آمد و ناچار شدیم از طریق بازی با قیمت‌ها مشتریان خود را حفظ کنیم. اما دیگر امکان افزایش مجدد قیمت برای ما وجود ندارد. توصیه شما در این شرایط چیست؟

3623613513562364237345735834

پاسخ کارشناس: توجه داشته باشید که شما درواقع یکی از رایج‌ترین اشتباهات اهالی کسب‌وکار را مرتکب شده‌اید. اتکای بیش از حد به قیمت به‌عنوان عاملی برای رشد می‌تواند روابط شما را با مشتریان‌تان تخریب کند. برای شکستن این چرخه باید رشد کنید، نوآوری داشته باشید و به‌درستی و دقت قیمت‌گذاری کنید. اگر می‌خواهید اهرم قیمت‌گذاری خود را تقویت کنید، باید برخی از اجزای خدمات شما به مشتریان متمایز شود. اگر خدمات شما متمایز نباشد، صرفا به‌عنوان کالا محسوب می‌شود و در این وضعیت در نظر گرفتن پایین‌ترین قیمت برای شما کارساز خواهد بود.

در شرایطی که امکان نوآوری وجود ندارد و برای بقا نیازمند کاهش قیمت هستید، باید محصولات خود را با دو سطح قیمت به مشتریان عرضه کنید. یک سطح دارای قیمت پایین با خدمات کم برای مشتریان است و سطح دیگر دارای قیمت‌های بالاتر به همراه ارائه خدمات کامل‌تر. این راه‌حل از انتقال مشتریان وفادار شما جلوگیری می‌کند و زمان کافی را برای ارائه نوآوری و ایجاد تمایز در اختیار شما قرار می‌دهد تا در فرصت کافی کسب‌وکار خود را از وضعیت فعلی بیرون بکشید و به وضعیت ایده‌آل برگردید.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NfdYrvTJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه