سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش ساعت24، در حالی كه اقتصاد ایران در سه فصل اول سال ۱۳۹۳ شاهد رشدهای قابل توجه بخش‌های گوناگون اقتصادی- البته نسبت به فصل‌های مشابه سال ۱۳۹۲ – بود اما موتورهای رشد از زمستان پارسال از كار افتادند و شرایط ركودی حاكم شد. اگرچه بانك مركزی اعداد مربوط به رشد بهار ۱۳۹۳ را منتشر نكرده است اما شرایط بازار حاكی از تداوم رشد ضعیف در فصل اول سال جاری است. این وضعیت موجب شده كه برخی افراد مؤثر كه حلقه واسط میان دولت و بنگاه‌های بزرگ هستند، به فكر چاره باشند.

دكتر حسین عبده تبریزی، از مشاوران وزیر راه وشهرسازی از چهره‌های مؤثر در بازار مالی و سرمایه با هدف چاره‌جویی و رساندن صدای بخش‌های مختلف به گوش دولت بانی نشست میان مدیران بنگاه‌های بزرگ در بخش‌های گوناگون با دكتر مسعود نیلی مشاور اقتصادی رییس جمهور شد.

ساعت ۲۴ خبردار شد كه در این نشست مدیران بنگاه‌های بزرگی مثل مپنا، بیمه ایران، شركت سرمایه‌گذاری الغدیر، گروه بهمن، شركت بیمه ملت، مدیر یكی از هلدینگ‌های سیمان گلایه خود را از شرایط ناراحت‌كننده به اطلاع مشاور اقتصادی رییس جمهور رساندند. این خبر حاكی است مسعود نیلی در این نشست فقط سخنان ناامیدانه مدیران غول‌های بزرگ صنعت و سرمایه‌گذاری ایران را شنیده و خواستار بررسی کارشناسانه بیشتر و مورد به مورد شده است.

یك منبع آگاه به ساعت ۲۴ خبر داد كه مشاورارشد رییس جمهور در اقتصاد از انبوه شكایت‌ها و گلایه‌های مدیران ۲۰ بنگاه بزرگ ایرانی شوكه شده و باور نمی‌كرده كه وضع كسب و كار تا این اندازه دشوار شده باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cevlhuUM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه