شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به منظور گسترش پوشش خود از رقابت های المپیک ریو شیوه جدیدی از خبرنویسی را ابداع کرده است: خبرنویسی با استفاده از ارسال پیامک دوسویه.

براساس جزییات منتشر شده از شیوه مذکور، سم منچستر، معاون دبیر سرویس ورزشی نیویورک تایمز به مدت دو هفته اخبار و رویدادهای مسابقات المپیک را با استفاده از پیامک برای آن دسته از مخاطبان این روزنامه که درخواست خود را برای استفاده از خدمات دریافت اخبار پیامکی ثبت کرده اند، ارسال خواهد کرد. گفتنی است برخلاف خبرنامه های ایمیلی، خبرهای پیامکی نیویورک تایمز اخبار غیر رسمی و پشت پرده، بازی های المپیک را برای مخاطبان ارسال خواهد کرد و به گفته مسئولان این روزنامه آمریکایی، دریافت کنندگان پیامک های خبری مذکور احساس خواهند کرد که پیامک ها را از سوی یکی از دوستان خود که در دهکده بازی ها حضور دارد دریافت می کنند.

نکته جالب، خدمات مذکور آن است که دریافت کنندگان پیامک های معاون دبیر سرویس ورزشی نیویورک تایمز می توانند پاسخ اخبار ارسالی از سوی آقای منچستر را به وی ارسال کنند. در این میان اگرچه منچستر نمی تواند پاسخ تمامی پیامک ها را بدهد، اما این موضوع سبب خواهد شد تا کاربران تجربه منحصر به فردی از دریافت اخبار به صورت پیامکی داشته باشند.

در این راستا اندرو فلپس، مدیر بخش سفارشی سازی فرآیندها در نیویورک تایمز می گوید: «نوآوری نشریه ما برای ارسال اخبار بازی های المپیک ریو به صورت پیامکی با هدف انتشار اخبار روی پلتفرم هایی است که از نقشی کلیدی در زندگی روزمره مخاطبان برخوردارند» وی در ادامه سخنان خود افزود: «امروزه برای بسیاری از کابران نرم افزارهای پیام رسان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و آنان پیوسته در حال تعامل با این قبیل نرم افزارها هستند بنابراین ما مدت زمان بسیاری را به تفکر درباره چگونگی ارسال اخبار به مخاطبان و نزدیک تر کردن آنها به خبرنگاران و حرفه خبرنگاری اختصاص داده ایم.»

اندرو فلپس که مبدع ایده خبرنگاری پیامکی بوده است در ادامه گفت وگوی خود با سی ان ان اظهار داشت: «بسیاری از مردم از ما می پرسند که آیا نمی توانستید اخبار مورد نظرتان را به جای پیامک در شبکه اجتماعی توییتر ارسال کنید؟ پاسخ ما این است که می توانستیم اما استفاده از پیامک زمینه را برای نزدیکی بیشتر مخاطبان و خبرنگاران فراهم کرده و شما پس از دریافت اخبار با استفاده از این شیوه احساس خواهید کرد که مادرتان یا یکی از دوستان نزدیک شما مشغول ارسال اختصاصی اخبار برای شما است.»

لازم به ذکر است آن دسته از خوانندگان که برای استفاده از خدمات پیامکی نیویورک تایمز ثبت نام کرده اند با پیامی به این مضمون رو به رو خواهند شد: «سلام من سم منچستر هستم از سرویس ورزشی نیویورک تایمز، در طول رقابت های المپیک راهنمای خصوصی شما در دهکده بازی ها هستم و به همین دلیل دیگر نیازی به حضور شما در ریو نیست!»

معاون دبیر سرویس ورزشی روزنامه نیویورک تایمز در رابطه با نحوه فعالیتش در جریان بازی های المپیک اظهار داشت که وی قصد دارد روزانه 3 الی چهار پیامک به همراه تصاویر، کلیپ های ویدئویی و Gif به مخاطبان خود ارسال کند. وی همچنین اعلام کرد پیش از مصاحبه با ورزشکاران از مخاطبان خود خواهد خواست که سوال های مورد نظرشان را برای او ارسال کنند.

به عقیده مدیران نیویورک تایمز در صورتی که شیوه روزنامه نگاری پیامکی با استقبال خوانندگان مواجه شود، از این ایده می توان در پوشش اخبار سایر حوزه ها نظیر سیاست (اخبار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) و سایر رویدادهای ورزشی مهم استفاده کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BS0y9Tju
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه