جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همانطور که پیش بینی می شد آیفون 7 اپل آنطور که باید و شاید فروش ایده آلی در بازارهای جهانی نداشته است. در همین رابطه آمارهایی که اخیرا منتشر شده حاکی از آن است که فروش جدیدترین گوشی هوشمند اپل با افتی 25 درصدی مواجه شده است. انتشار این خبر از سوی موسسات تحقیقاتی سبب شد ارزش سهام شرکت اپل با افتی معادل 1/67 درصد مواجه شود. گفتنی است کاهش ارزش سهام اپل در حالی اتفاق می افتد که پیش از آن ارزش سهام آن اندکی افزایش یافته بود.

در این راستا به نظر می رسد یک موسسه تبلیغاتی آلمانی به نام GfK با انتشار گزارشی پیرامون میزان فروش جدیدترین گوشی هوشمند اپل، مدعی شد که آیفون 7 نسبت به سال گذشته میلادی در بازارهای آسیا و اروپا با کاهش چشمگیری همراه بوده است. شایان ذکر است به گفته افرادی که گزارش این موسسه تحقیقاتی آلمانی را رویت کرده اند، تعداد گوشی های فروش رفته آیفون 7 با کاهش 25 درصدی مواجه شده که این موضوع بیانگر عملکرد ناموفق جدیدترین گوشی هوشمند این برند محبوب آمریکایی در مقایسه با آیفون 6 است. انتشار این گزارش در شرایطی صورت گرفته که از آمار فروش آیفون 7 در بازار ایالات متحده در این گزارش استفاده نشده است.

اپل نیز تاکنون نسبت به این گزارش واکنشی نشان نداده و به شرکت های تولید چیپ های مورد استفاده در گوشی های هوشمند خود نسبت به کاهش 20 درصدی سفارشات این شرکت هشدار داده است. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار موبایل معتقدند هشدار اپل به شرکت های تامین کننده قطعات مورد نیاز این شرکت به نوعی گزارش موسسه تحقیقاتی Gfk را تایید می کند.

پیش از ورود آیفون 7 به بازارهای جهانی، بخش قابل توجهی از تحلیلگران بازار معتقد بودند که این محصول به دلیل نوآوری کمی که در آن وجود دارد به شکلی تکرار آیفون 6 بوده و تفاوت های آن ممکن است مشتریان اپل را برای خرید آن متقاعد نکند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/STLAfyMk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه