یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 رییس هیات‌مدیره سندیکای برق ایران گفت: شرکت‌های فعال در صنعت برق ایران آمادگی دارند تا مشارکت خود را در مسیر توسعه این صنعت با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی افزایش دهند. علیرضا کلاهی به شانا گفت: شرکت‌های عضو سندیکا با توجه به زیرساخت‌های موجود آمادگی دارند تا با وجود تمام چالش‌های موجود وزارت نیرو را در راه توسعه صنعت برق ایران یاری کنند. 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه همکاری و تعامل بخش خصوصی با وزارت نیرو مطلوب است و در تلاش هستیم مشکلاتی را که به دلیل بدهی‌های وزارت نیرو به پیمانکاران به وجود آمده برطرف کنیم و به تازگی بخشی از بدهی‌ها پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: بخشی از بدهی پرداخت شده در قالب تهاتر و به شرکت‌های بزرگ بوده، اما شرکت‌هایی که بدهی‌های زیر ١٠ میلیارد تومان دارند و با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند همچنان در انتظار دریافت طلب خود هستند و امید است که وزارت نیرو با برنامه‌ریزی بتواند به تعهدهای مالی خود در کمترین زمان ممکن عمل کند. رییس هیات‌مدیره سندیکای برق ایران با بیان اینکه افزایش صادرات تجهیزات و کالاهای تولیدی در صنعت برق ایران می‌تواند اقتصاد کشور را متحول کند، گفت: ظرفیت‌های صادراتی خوبی به‌ویژه در کشورعراق وجود دارد و در صورت حمایت دولت می‌توانیم در بازارهای بین‌المللی حضوری فعال‌تر داشته باشیم. 

کلاهی ادامه داد: برآوردها نشان می‌دهد عراق بیش از ٢٠ میلیارد دلار ظرفیت واردات خدمات فنی و مهندسی دارد و امیدواریم ما نیز مانند رقبای منطقه‌ای خود بتوانیم بیش از پیش در عراق حضور داشته باشیم و در صورت حضور در این کشور شرکت‌های توانمند ایرانی می‌توانند ١٠ تا ١٥ میلیارد دلار از این بازار را در دست گیرند. 

رییس هیات‌مدیره سندیکای برق ایران تصریح کرد: اکنون حدود ١٠ درصد از بازار برق عراق در اختیار شرکت‌های ایرانی است. وی ادامه داد: این بازار بزرگ و پراهمیت می‌تواند موتوری محرک برای صنعت برق کشورمان و توسعه صادرات صنعتی و با ارزش افزوده بالا و نقشی اساسی در رشد صنعتی کشور و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جمعیت جوان ایران باشد.  کلاهی اظهار کرد: دولت با همکاری بانک‌ها می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات و چالش‌های بخش خصوصی را برطرف کند و امیدواریم در بودجه سال آینده به توسعه صنعت برق ایران که نقشی بزرگ در توسعه اقتصادی کشور دارد با نگاهی ملی توجه بیشتری شود. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sJA76ctQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه