سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رگولاتورهای ایمنی خودروی آمریکا دو تحقیق مقدماتی را درباره مشکلات چراغ هشدار قفل در و فرمان ۶۴۲ هزار شاسی بلند و خودروی سواری فورد آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، فورد موتور که دومین خودروساز بزرگ آمریکاست، ماه گذشته اعلام کرد به دلیل ۶۴۰میلیون دلار هزینه فراخوان قفل در معیوب، پیش بینی خود از سود خالص کل سال را از ۱۰.۸میلیارد دلار به ۱۰.۲ میلیارد دلار کاهش داده است. سازمان ملی ایمنی ترافیک آزادراه آمریکا اعلام کرد به دنبال دریافت ۱۵۶۰ گزارش از چراغ های در نیمه بسته، تحقیقاتی را درباره ۳۸۰ هزار شاسی بلند فورد ایج مدل ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ آغاز کرد. مالکان این خودروها اظهار کرده اند مطمئن نیستند که در خودروی شان کاملاً بسته شده باشد.

در تحقیقات قفل در خودرو، موارد ایمنی مانند باز شدن در خودرو در زمان رانندگی، قفل نشدن در خودرو در زمان رانندگی و روشن ماندن چراغ های داخل خودرو گزارش شده اند. یک مورد مصدوم در ارتباط با این مشکل گزارش شده اما تصادفی اتفاق نیفتاده است. سازمان ملی ایمنی ترافیک آزادراه آمریکا همچنین اعلام کرد تحقیقات جداگانه ای را درباره ۲۶۲ هزار خودروی فورد فوژن مدل سال ۲۰۱۰ برای مشکلات فرمان آغاز خواهد کرد. این سازمان ۵۴۷ شکایت درباره مشکلات فرمان دریافت کرده که عامل ۱۲ مورد تصادف و چهار مصدوم بوده است. مشکل مذکور در سال ۲۰۱۴ مورد تحقیق قرار گرفته بود و فورد برای خودروهای فوژن ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ فراخوان صادر کرده بود.

فورد در سپتامبر، فراخوان قفل خودرو را به ۱.۵میلیون خودروی دیگر گسترش داد و شمار خودروهای تحت این فراخوان به ۲.۴ میلیون خودرو رسید.

براساس گزارش رویترز، این خودروساز از سال ۲۰۱۴ در شش فراخوان جداگانه برای حدود 4میلیون خودرو به دلیل مشکلات قفل در، فراخوان داده است که شامل ۲.۴ میلیون خودروی فراخوان شده در دو ماه اخیر هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/naqSLzV9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه