جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

براساس اخبار منتشر شده در کمیته ارتباطات فدرال، شرکت گوگل می تواند به زودی فرآیند آزمایش تکنولوژی اینترنت بدون سیم فوق سریع خود را به مدت دو سال آغاز و در 24 نقطه از خاک آمریکا آغاز کند. جزییات و اخبار منتشر شده در رسانه ها حاکی از آن است که تکنولوژی اینترنت بی سیم فوق سریع گوگل میان فرکانس های 3/4 تا 3/8 گیگاهرتز فعالیت می کند که این موضوع بیانگر تفاوت بسیار زیاد تکنولوژی جدید گوگل با تکنولوژی فعلی اینترنت بی سیم است که به فرکانس 2/5 گیگاهرتز محدود شده و هم اکنون در شبکه های تلفن همراه از آن استفاده می شود.

به بیان ساده تر، گوگل قصد دارد تا با گسترش تکنولوژی اینترنت وایرلس از محدودیت های فیبرنوری عبور کرده و امواج اینترنت پرسرعت منتقل شده توسط فیبرنوری را بدون استفاده از سیم منتشر کند.

لازم به ذکر است گوگل در حالی به توسعه تکنولوژی وایرلس می پردازد که قصد دارد همزمان توانایی خود در ارائه خدمات اینترنت کابلی با استفاده از فیبرنوری با سرعت یک گیگابایت بر ثانیه را حفظ کند. با این وجود، علاقه مندان به تکنولوژی در آمریکا قادر نخواهند بود تا در فرآیند آزمایش تکنولوژی اینترنت فوق سریع گوگل مشارکت کنند چرا که این پروسه آزمایشی به صورت کاملاً محرمانه انجام خواهد شد و آزمایش کنندگان از میان کارمندان فعلی یا کارمندان سابق گوگل انتخاب خواهند شد. گسترش تکنولوژی اینترنت بدون سیم در حالی توسط گوگل صورت می پذیرد که این شرکت با چالش های جدی در این زمینه روبه رو خواهد بود. عمده ترین چالش پیش روی مدیران گوگل در این ارتباط آن است که عملکرد سیگنال های اینترنت فوق سریع بی سیم این غول تکنولوژی جهان فقط در جهت مستقیم قابل قبول بوده و دیوارهای بلند سد بزرگی بر سر انتشار سیگنال های اینترنت محسوب شده و گوگل سعی دارد تا مشکلات موجود در این رابطه را برطرف کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kBpeGUEo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه