دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
از میان خبرها

آخرین اخبار انتخاباتی

8 سال پیش ( 1394/9/8 )
 

‌ ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 4 خود زمان آغاز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، پنجشنبه 26 آذرماه و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را شنبه 28 آذر 94 اعلام کرد. حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه «برگزاری انتخابات الکترونیکی دارای 25 فرآیند است که پیش از این زیرساخت‌های 24 فرآیند آن فراهم شده است» گفت: فرآیند بیست و پنجم عبارت از جایگزین‌کردن صندوق‌های الکترونیکی کسب آرا به جای صندوق‌های دستی است. در انتخابات گذشته مجلس در 14 شهرستان انتخابات به شکل کاملا الکترونیک برگزار شد و ما تجربه خوبی از آن موضوع کسب کردیم.

462612351256123513513513136131123

سخنگوی وزارت کشور به موضوع امنیت در برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: ما هم بر حفظ امنیت داده‌ها و نفوذناپذیری سیستم تاکید و به دغدغه شورای نگهبان در راستای نظارت حداکثری توجه ویژه‌ای داریم. در مورد تست نفوذ این سیستم نیز در حال تعامل با وزارت دفاع هستیم و ان‌شاءالله در تستی که انجام خواهد شد غیرقابل نفوذ بودن این سیستم از سوی وزارت دفاع تایید می‌شود.

نجات‌الله ابراهیمیان، سخنگوی شورای نگهبان در ارتباط با انتخابات مجلس گفت: برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیک برای شورای نگهبان بسیار مهم است، ولی مقداری نگرانی برای از دست رفتن زمان برای انجام این کار وجود دارد. او به اهمیت موضوع امنیت داده‌ها در جریان برگزاری انتخابات به شکل الکترونیک اشاره کرد و گفت: در برگزاری انتخابات به این شکل جدید امنیت مفهوم جدیدی پیدا می‌کند و ما باید خودمان را با شرایط جدید تطبیق دهیم. 

 محمدحسین مقیمی، رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه «مجریان انتخابات و هیات‌های اجرایی حق ورود به تبلیغات انتخاباتی را ندارند»، گفت: براساس ماده 59 قانون انتخابات از امکانات دولت نمی‌توان علیه کسی در انتخابات استفاده کرد و براین اساس هیات‌های اجرایی و نظارت در همه سطوح نمی‌توانند به مسئله انتخابات وارد شوند.

محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان به اعتدال‌گرایان توصیه کرد، راه خود را از اصلاح‌طلبان جدا نکنند. عارف در دیدار جمعی از اعضای جبهه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان با بیان اینکه «اعتدال، ذات اصلاح‌طلبی است» اصلاح‌طلبان را یکی از گروه‌های وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی‌(ره) دانست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lFfKUpvx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه