یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
از میان خبرها

آخرین اخبار انتخاباتی

8 سال پیش ( 1394/9/29 )
 

در دومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای نمایندگی مجلس دهم یکی از معاونین محمود احمدی‌نژاد و محمد غرضی در کنار برخی از نمایندگان فعلی و ادوار گذشته مجلس برای نشستن بر کرسی‌های سبز بهارستان اعلام آمادگی کردند. در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی یوناتن بت‌کلیا نماینده فعلی اقلیت آشوری‌ها به‌عنوان نخستین داوطلب این روز ثبت‌نام خود را انجام داد. حمیدرضا پشنگ، نماینده فعلی مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز پیش از ظهر یکشنبه با حضور در وزارت کشور برای شرکت در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرد.

5335735753838357357358353535835835

همچنین فاطمه واعظ جوادی معاون احمدی‌نژاد و رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست در دولت نهم نیز در نیمروز اول روز دوم ثبت‌نام نمایندگی مجلس با حضور در فرمانداری تهران برای کاندیداتوری مجلس دهم ثبت‌نام کرد، وی در هنگام ثبت‌نام برای کاندیداتوری نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت که به‌صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهد کرد. از میان نمایندگان ادوار گذشته مجلس نیز صبح یکشنبه ولی‌الله اسماعیلی و علیرضا دهقان نمایندگان دوره هشتم مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات مجلس دهم با حضور در وزارت کشور ثبت‌نام کردند.

جواد اطاعت و الیاس حضرتی نیز از دیگر کسانی بودند که برای نمایندگی در مجلس دهم ثبت‌نام‌کنند. حجت‌الاسلام هادی غفاری نیز برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس دهم به وزارت کشور مراجعه کرد که به علت نقص مدارک ثبت‌نام وی انجام نشد که ساعتی بعد پس از تکمیل مدارک به وزارت کشور مراجعه و ثبت‌نام کرد. سیدمحمد غرضی هم دیروز برای نامزدی در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد.

محمدحسین مقیمی، رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور درباره‌ اظهارنظر برخی نمایندگان مبنی بر اینکه امکان ثبت‌نام آنها در مجلس شورای اسلامی فراهم می‌شود، گفت: همه نمایندگان باید برای ثبت‌نام به فرمانداری‌ها و وزارت کشور مراجعه کنند و امکانی برای ثبت‌نام آنها در مجلس در نظر گرفته نشده است. سخنگوی وزارت کشور گفت: تا ظهر یکشنبه 1311 نفر داوطلب برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که ثبت‌نام 469 نفر از این افراد تکمیل شده است. علی‌اصغر ناصربخت، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در انتخابات مجلس تا ساعت 12 دیروز 152 نفر در فرمانداری و وزارت کشور برای حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس ثبت‌نام کردند که 21 نفر از داوطلبان خانم و سه نفر از اقلیت‌های دینی هستند. 

پس از تکذیب حضور لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان و تکذیب این تکذیب مبنی بر حضور لاریجانی در این ائتلاف، در نهایت دامنه‌ این موضوع به جلسه صبح یکشنبه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت رسید تا شاید با پایان دادن به اخبار ضد و نقیض آب پاکی را روی دستان هم‌قطاران اصولگرایان‌شان بریزند، با این تصمیم که فراکسیون رهروان با شرکت مستقل در انتخابات، لیست مستقلی در سراسر کشور ارائه خواهد کرد و در انتخابات دوره آینده ائتلافی با سایر فراکسیون‌ها و جریان‌های اصولگرایی نخواهد داشت.

در آخرین اظهارنظر منصور حقیقت‌پور، عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد حضور یا عدم حضور لاریجانی در ائتلاف اصولگرایان گفت: «آقای لاریجانی نه قولی برای شرکت در جلسات ائتلاف دادند و نه حضوری خواهند داشت و زمان نیز برای پیگیری این موضوع گذشته و احساس ما این است که دوستان ما در جبهه متحد اصولگرایی سازوکارهای لازم برای اجماع ایجاد نکردند و این عزیزان تجربه ائتلاف‌های گذشته را که زیاد کارساز نبوده است تکرار می‌کنند.»

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Q74pkrMV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه