یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آخرین اخبار انتخاباتی

8 سال پیش ( 1394/10/26 )
 

با نزدیک‌شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه ۱۳۹۴، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR صفحه‌ ویژه‌ای شامل دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره انتخابات راه‌اندازی کرد. صفحه‌ ویژه «تا انتخابات»، آخرین و جدیدترین مواضع و بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ انتخابات و همچنین دیدگاه‌های ایشان در این خصوص را در قالب‌های مختلف به مخاطبان ارائه خواهد کرد و در ایام انتخابات به‌صورت منظم به روز خواهد شد.

735724247343524246246247247345723472

حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور گفت: صلاحیت همه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر احراز شد. استان تهران و اصفهان هم که به ترتیب بیشترین ثبت نامی‌های انتخابات مجلس را داشتند به ترتیب بیشترین آمار صلاحیت‌های احراز نشده را به خود اختصاص دادند. او همچنین از آمار تعداد نمایندگان فعلی و ادوار که صلاحیت‌شان احراز نشده خودداری کرد اما گفت: صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس از تهران و سایر استان‌ها احراز نشده است. فرمانداری‌های سراسر کشور اسامی افراد احراز صلاحیت شده و احراز صلاحیت نشده را به‌صورت مکتوب به داوطلبان ارائه کرده‌اند البته طبق قانون علت احراز نشدن صلاحیت داوطلبان نیز به‌صورت کتبی و محرمانه به آنان اطلاع داده شده است.

امیری از احراز صلاحیت 10‌هزار و 954 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس از جانب هیأت‌های اجرایی در مرحله اول بررسی صلاحیت‌ها خبر داد و گفت: از مجموع 12‌هزار و 123 ثبت نامی برای مجلس شورای اسلامی 580 نفر در ایام ثبت نام و 296 نفر هم در زمان بررسی صلاحیت‌ها با اختیار خودشان از ادامه ورود به عرصه انتخابات انصراف دادند و البته صلاحیت814 نفر هم در زمان بررسی صلاحیت‌ها احراز نشد. مجموع انصرافی‌ها و احراز صلاحیت نشده‌ها به‌هزار و 690 نفر و تعداد احراز صلاحیت شده نیز به 10‌هزار و 954 نفر رسید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zZrRyNWP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه