قائم مقام مدیرعامل بانک انصار امروز هفدهم شهریورماه باحضور در مرکزخدمات مشتریان که از ساعت 09.00 الی 10.30 صبح صورت گرفت، به سئوالات مشتریان وهمکاران این بانک پاسخ داد و شنونده دیدگاه ها و انتظارات آنان نسبت به خدمات بانک بود.
به گزارش اداره کل بازاریابی وتبلیغات، مشتریان و کارکنان تماس گیرنده پیرامون اعتبارسنجی مشتریان، تحقق خصوصی سازی خدمات به مشتریان، توجیه کامل مشتریان نسبت به شرایط قراردادها و به ویژه موارد خاص و پیگیری دلسوزانه امورمشتریان درحد انتظارات آن ها با وی گفتگو کردند.
این گزارش می افزاید که باحضور فروتن قائم مقام بانک انصار در مرکز خدمات مشتریان، طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار به سرانجام رسید و با اتمام آن، معاونت ها و ادارات کل بانک انصار از این فرصت برخوردار شدند تا در سیاستگذاری ها وبرنامه ریزی های خود به نحو بهتری انتظارات مشتریان را برآورده سازند و نیازهای روزافزون آن ها را تأمین کنند.
شایان ذکر است که در طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان، کلیه مدیران ارشد و یا جانشینان آنان حضور داشته و بر اساس زمانبندی از پیش اعلام شده از تاریخ 19 مرداد تا 17 شهریور پاسخگوی سئوالات مشتریان و کارکنان بودند و به صورت مستقیم با نقطه نظرات، نقدها و پیشنهادهای آنان آشناتر شدند