نمایشگاه خودروی شیراز در حالی کار خود را آغاز کرد که در بین شرکت کننده ها، نام های بزرگ خودروسازی کشور به چشم نمی خورد.
نه نارنجی های جاده مخصوص ارنجی برای نمایشگاه چیدند و نه کرمان موتوری هایی که به گرما عادت دارند تنور نمایشگاه شیراز را گرم دیدند، از آن طرف هم که آبی های پایتخت با تیم دوم خود یعنی نمایندگی های محلی به مصاف رقبای حاضر در شیراز آمدند.
نمایشگاه کوچک شیراز نه تنها نسبت به سال گذشته آب رفته بود، بلکه اکثر غرفه های آن هم رمق چندانی نداشت و به غیر از چند رونمایی روز اول بدون مراسم افتتاحیه و بدون حضور حتی مسئولان محلی به پایان رسید.
در این بین شرکت های بم خودرو با رونمایی محصول جدید خود از شرکت جیلی چند دقیقه ای بازدید کنندگان را در غرفه خود دوربین و موبایل به دست کرد و نگه داشت و از سوی دیگر مدیران خودرو با رونمایی از آریزو ۵ آلودگی صوتی زیادی در نمایشگاه ایجاد کرد و مراسم مفصلی برای رونمایی خودروی جدید خود به راه انداخت، هر چند قبل از نمایشگاه این خودرو در فرودگاه شیراز رونمایی شده بود و به نظر می رسد با توجه به قیمت ۷۰ میلیون تومانی این محصول، شور و شوق ها به همان مراسم رونمایی ختم شود.
در کنار این دو رونمایی، بهمن تازه داماد شده هم فرزند جدیدی را به بازار معرفی کرد. این شرکت نسل جدید وانت ایسوزو D-Max را برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو و قطعات شیراز در معرض دید علاقه مندان قرار داد.
کمی آن طرف تر از سالن های پراکنده نمایشگاه شیراز، سالن بزرگی به نام حافظ بود که البته اگر از اسم عظام فاکتور بگیریم قطعه سازان کوچکی دور هم یک سالن بزرگ را تشکیل داده بودند که البته برای مخاطب عام جذابیت کمتری داشت و بسیار خلوت تر از سالن های دیگر بود.
در فضای بیرونی نمایشگاه هم کشنده های چند شرکت بزرگ خودروهای تجاری صف کشیده بودند. هم ماموت چند محصولش را زیر آفتاب سوزان این روزهای شیراز گذاشته بود و هم دیزلی های سایپا و ایران خودرو.
نکته قابل تأمل و البته خوش حال کننده نمایشگاه امسال حضور پرشور بازدیدکنندگان بود که در روز وسط هفته به نمایشگاه آمده بودند تا دسته گل های جدید خودروسازان و واردکنندگان خودروی کشورمان را از نزدیک ببینند؛ دسته گل هایی که بیشتر با گل های چینی مزین شده بود.
شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خودرو به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.