به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت به ایران در پاسخ به سوالی در مورد سفر به افریقای جنوبی و بازی تدارکاتی با تیم ملی زیمبابوه گفت: «بله، اینکه ما درصدد برگزاری این بازی هستیم حقیقت دارد ولی متاسفانه هنوز افراد زیادی هستند که صحبت می‌کنند و به این کار ادامه می‌دهند. شرایط کنونی طوری است که کنترلش دارد از دست خارج می‌شود و افراد زیادی هستند که درباره تیم ملی صحبت می‌کنند و مخل آسایش تیم ملی می‌شوند. این یکی از مسائلی است که درباره‌اش باید با کفاشیان صحبت کنم و این راه صحیحی نیست و اگر ادامه پیدا کند برای تیم ملی مشکل ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر افراد زیادی درباره بازی با زیمبابوه صحبت می‌کنند. البته افراد دیگری نیز هستند که راجع به اسپانسر و مسائل دیگر اظهارنظر می‌کنند و به همین خاطر من باید با رییس فدراسیون ایران جلسه‌ای بگذارم.»