بانک صادرات ایران به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین بیش از ٥٧ میلیون كارت الكترونیكی را صادر و به متقاضیات تحویل نموده است.
به گزارش روابط عمومی بانك صادرات ایران، این بانك در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام می نماید.
بر این اساس تا پایان فروردین ماه سال جاری٥٧ میلیون و ٥٢٨ هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، بیش از ٣٩میلیون و ٦٣٦ هزار کارت مربوط به سپهر كارت های صادره است كه این میزان بیانگر رشد ٣١ درصدی تعداد سپهر كارت های صادره نسبت به ماه مشابه در سال قبل می باشد.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (٠٩٦٠٢) پایانههای فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.