روابطعمومی به عنوان صف اول در ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان و جامعه نقش بسزایی دارد.
به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، دکترکاردگر، نایب رئیس هیأتمدیره و مدیرعامل بیمه آسیاهمزمان با روز ارتباطات و روابطعمومی در دیدار با کارکنان روابطعمومی این شرکت، روابطعمومی هر سازمانی را صف اول ارائه اطلاعات صحیح به مخاطبان و ارائه چهرهای صحیح و درست به جامعه معرفی کرد و گفت: فعالیت روابطعمومیها در حوزههای مختلف چندبعدی است که میبایست با تدبیر، تمامی حوزههای مورد نظر را مدیریت کند.
وی افزود: روابطعمومی به صورت مویرگی با تمام بدنه سازمان در حوزههای صف و ستاد ارتباط دارد. اطلاعات و دستآوردها را به فضای عمومی سازمان و بالطبع جامعه منعکس و در مقابل اطلاعات غلطی که ممکن است از شرکت در جامعه پخش شده باشد را با بهرهمندی مدبرانه از رسانههای جمعی کشور، شفافسازی و تصحیح میکند.
کاردگر در ادامه بر نقش روابطعمومی در تبدیل تهدیدها به فرصت برای بیمهآسیا تاکید کرد و اظهار داشت: در سالهای اخیر بیمهآسیا با سعه صدر خود بسیاری از مشکلات را از پیش رو برداشته و توانسته است وجهه بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و در این مسیر کسب رتبه اول در گروه بیمهای یکصد شرکت برتر کشور در دو سال متوالی نقش مهمی داشته است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد، بیمهآسیا طبق سنوات گذشته در مسیر رشد خود به حرکت ادامه دهد و با توجه به فضای حاکم بر صنعت بیمه، برند ارزشمند بیمهآسیا را بیش از پیش به برندی معتبر و قابل اعتماد در بین جامعه تبدیل کند که بخش مهمی از این امر برعهده روابطعمومی و از طریق برقراری ارتباط خوب و صحیح با رسانهها و جامعه است.