مدیرعامل بانك ایران زمین در مراسم افتتاحیه آموزش مجازی كاركنان بانك گفت: لازم است تا جایی كه می شود برای توسعه آموزش، چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم تلاش كرد؛ زیرا موفقیت و دستیابی به اهداف بانك یا هر سازمانی در گرو آموزش موثر است.
به گزارش روابط عمومی بانك ایران زمین، در مراسم افتتاحیه آموزش مجازی كاركنان كه با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانك در ساختمان شماره دو بانك برگزار شد، عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل ضمن تاكید بر اهمیت آموزش همكاران، آموزش را به دو بخش تقسیم كرد و اظهار كرد: بخش اول در حوزه آموزش سرمایه گذاری برای افزایش دانش، ارتقائ مهارت و تخصص همكاران و بخش دوم محیط و فضایی كاری است كه ما آن را برای فعالیت و اشتغال انتخاب می كنیم.
پورسعید تصریح كرد: من و همكارانم مكلفیم محیطی را فراهم سازیم تا پرسنل در آن رشد كنند و هر روز یك مطلب جدید بیاموزند و به مهارت ها و تخصصشان افزوده شود، زیرا اولین چیزی كه در انسان ها انگیزه ایجاد میكند، رشد و یادگیری است.
در انتها وی از مدیریت آموزش، انفورماتیك و كلیه واحدهایی كه در طراحی و اجرای نرم افزار آموزش مجازی همكاری داشتند تشكر و قدردانی كرد.
هادی قدیمی عضو هیات مدیره بانك ایران زمین :
اولین هدف راه اندازی آموزش مجازی، تقویت و افزایش سطح علمی همكاران است
در ادامه هادی قدیمی عضو هیئت مدیره و معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی بانك پرداختن به بحث آموزش را پر اهمیت دانست و گفت: در گذشته به جهت گستردگی شعب بانك در سراسر كشور برای برگزاری دوره های آموزشی همكاران می بایست هزینه های زیادی پرداخت می شد و در هنگام برگزاری آزمون از مدیریت بازرسی به استان مربوطه بازرس اعزام می شد و این مستلزم صرف مدت زمان طولی بود
وی افزود: اما در حال حاضر با ایجاد بستر آموزش مجازی كه توسط همكارانمان در بانك ایجاد شده هم در وقت و هزینه صرفه جویی شده و كیفیت آموزش نیز بهبود یافته است.
قدیمی در ادامه خاطر نشان كرد: اولین هدف راه اندازی سیستم آموزش مجازی، تقویت و افزایش اطلاعات و معلومات همكاران است و از مدیریت آموزش می خواهم تا سوالات را جهت مطالعه در اختیار پرسنل قرار دهند.
قدیمی در پایان سخنان خود از همكارانی كه در این راه تلاش كردند تقدیر و تشكر كرد و بر نظارت بیشتر مدیران در كل كشور به بحث آموزش و ارتقائ معلومات و ایجاد شرایط مناسب برای ارتقائ شغلی همكاران تاكید كرد.
امیرشكری مدیر آموزش بانك ایران زمین:
آزمون های بانك همزمان در سراسر كشور برگزار می شود
در طی برگزاری مراسم افتتاحیه به طور همزمان مدیران استان های كرمان، اصفهان، كهكیلویه و بویراحمد، مازندران، فارس و بوشهر از طریق نرم افزار مجازی مراسم را دنبال كرده و با مدیرعامل و مدیران ارشد بانك گفتگو كردند.
در این مراسم امیرشكری مدیر آموزش بانك ایران زمین در خصوص نرم افزار طراحی شده توسط نیروهای متخصص خود بانك توضیح داد و گفت: به وسیله این نرم افزار از این پس آموزش در تمامی استان های كشور به صورت ویدئو كنفرانس برگزار خواهد شد و همكاران می توانند در محل سرپرستی های هر استان از تدریس اساتید مجرب خود بانك استفاده نمایند.
وی افزود: با راه اندازی آموزش مجازی در سطح كشور همكاران میتوانند به طور همزمان بعد از اتمام دوره آموزشی در آزمون شركت كنند و بلافاصله نتیجه آزمون خود را ملاحظه كنند.
مدیریت آموزش در انتها خاطر نشان كرد: برای اولین بار در بانك ایران زمین مدیریت آموزش با همكاری بخش های دیگر «بانك سوال» را ایجاد كردیم كه در این بانك سوالات نزدیك بر ۲۵۰۰ سوال طراحی شده است و در زمان آزمون این سوالات به صورت تصادفی به همكاران داده خواهد شد.
شكری افزود: در آینده نزدیك این نرم افزار در گوشی های همراه همكاران قابل استفاده خواهد بود و همكاران می توانند به آسانی آموزش های لازم را فرا بگیرند.
لازم به ذكر است مراسم افتتاح آموزش مجازی روز دوشنبه اول شهریور ۹۵ در ساختمان یوسف آباد بانك ایران زمین برگزار شد.