در دنیای کسب و کار امروز، استفاده از ابزارهای آنلاین برای بالا بردن نرخ بهره وری و عملکرد شغلی امری اجتناب ناپذیر است. دوری از فضاهای آنلاین و عدم آشنایی با ابزارهای رایج و متداول مجازی و تکنولوژیک باعث افت و کاهش سرعت پیشرفت در مشاغل می شود، اما برای به روز بودن و آشنایی با دنیای تکنولوژیک امروز، افزون بر استخدام کارشناسان این حوزه، راه های ساده تری نیز وجود دارد. درواقع می توان با کمک چند ابزار کلیدی، پیشرفت های قابل توجهی را در محیط کار تجربه کرد:
1- اطلاع از وضعیت مالی و حسابرسی با MINT
Mint یکی از بهترین ابزارهای مالی آنلاین در دنیاست که قابلیت های متعددی همچون بودجه بندی، بررسی اوراق مالی و راهنمایی هایی در خصوص هزینه ها، به شکلی اختصاصی در اختیار کاربران قرار می دهد. استفاده از این برنامه بسیار ساده است و هر کاربر می تواند با ساخت یک حساب کاربری مشخص، چندین حساب مالی را به طور همزمان مدیریت کند.
همچنین mint’s platform و mint bills به کاربران کمک می کنند تا همواره در بهترین شرایط مالی خود قرار گیرند و ترازهای مالی بالا دریافت کنند.
2- برقراری تماس های کاری از طریق ZOOM
این برنامه کاری، کارکردی مشابه با سیستم های مبتنی بر وب کنفرانس یا برنامه هایی چون skype دارد، اما zoom برتری هایی مهم نسبت به برنامه های مشابه دارد. کیفیت بالاتر، پایین ترین حد قطع ارتباط و امکانات متعددی چون ثبت تصاویر و صداها از قابلیت هایی است که به کارفرمایان کمک می کند به راحتی از طریق ویدئو کنفرانس نظرات خود را با نمایندگان و مدیران رده پایین تر در میان بگذارند. امکان چت گروهی و اشتراک گذاری تصاویر نیز قابلیت های مهم دیگر zoom هستند.
3- با NEON CRMهمه چیز را مدیریت کنید
این برنامه آنلاین یک دستیار حرفه ای برای مدیریت همه جانبه است. با کمک neon می توانید معاملات خود را سر و سامان دهید، با کارکنان در ارتباط باشید، برای اهداف شغلی خود برنامه ریزی کنید، معاملات خود را کنترل کنید و از بسیاری از موارد مهم دیگر بهره ببرید. تعداد زیادی فرم های آنلاین برای برنامه ریزی در وب سایت neon وجود دارد که تقریبا همه مدیران را راضی خواهد کرد.
4- کنترل پیشرفت پروژه ها در ASANA
یکی از مهم ترین وظایف مدیران پروژه و ناظران سازمان ها، بررسی و نظارت بر وضعیت پیشرفت پروژه های سازمانی است، برنامه asana راه حلی مناسب برای کمک به این افراد است. پلتفرم های پیگیری، تعیین وظایف، ایجاد فهرست کاری و... که در این برنامه وجود دارد، امور مربوط به برنامه ریزی و نظارت را تسهیل کرده و به روند پیشرفت پروژه های سازمان کمک می کنند.
5- برقراری تعامل با ارباب رجوع از طریق ZENDESK
Zendesk به کارفرمایان کمک می کند تا از طریق ارتباطات ایمیلی و حضور در رسانه های اجتماعی، تمامی جوانب ارتباطی با مشتریان را مدیریت کرده و تجربه ای مثبت و سازنده از تماس با ارباب رجوع داشته باشند. امکان فعال سازی چت پشتیبانی برای مشتریان و حل مشکلات آنها در سریع ترین زمان از دیگر مزیت های این برنامه است.
6- ارتباط تصویری بین الملل با AMARA
بسیاری از شرکت ها و سازمان ها با هدف گسترش فعالیت های خود اقدام به ساخت فیلم های تبلیغاتی و پخش این فیلم ها در فضای مجازی می کنند. اما وقتی هدف، جلب مخاطبان بین المللی با زبان هایی متفاوت با گویش شرکت مبدأ باشد چه باید کرد؟ amara این مشکل را حل کرده است، این برنامه با ارائه راه حل هایی حرفه ای در حوزه ترجمه، زیرنویس و توضیحات در خصوص بارگذاری ویدئوهای بین المللی به توسعه کسب و کارها در عرصه جهانی کمک می کند.
7- جمع بندی برنامه های پیشین با STYLIN
بسیاری از سازمان ها در طول فعالیت خود، تعداد زیادی powerpoint ، اسلاید و. . . تولید کرده اند که به مرور زمان قدیمی شده اند و باوجود اطلاعات مفید خود، چندان کارآمد و امروزی به نظر نمی رسند. stylin یک ابزار مناسب برای ارتقای انواع مدارک و مستندات قدیمی فراهم آورده که در قالبی بدون مرز به ذخیره سازی اطلاعات پیشین و ضروری می پردازد.