دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معتبرترین برند های 2016

7 سال پیش ( 1395/10/25 )
 

موفقیت،  نوآوری، اعتبار و اخلاق مداری کلماتی هستند که قابل اعتماد ترین و محبوب ترین برند های دنیا را توصیف می کنند.

سایت MSN، 30 شرکت برتر،  منتخب و معتبر دنیای کسب و کار را در سال 2016 معرفی می کند که در اینجا به 10 عنوان اول این رده بندی اشاره می کنیم.

1- شرکت رولکس: این شرکت ساعت سازی سوییسی، معتبر ترین برند معرفی شده است. این ساعت ساز بزرگ، به خاطر طیف گسترده تقاضای خود که نماد موقعیت اجتماعی بالاست، شهرت دارد. سرویس مشتریان فوق العاده معتبر این شرکت، مسئولیت پذیری بالای آن را نشان می دهد. این شرکت همچنین قسمت زیادی از سود خود را به امور خیریه اختصاص داده است که محبوبیت آن را چند برابر می کند.

2- والت دیزنی : والت دیزنی، تداعی کننده تخیل و نوآوری در میان اذهان عمومی است. این شرکت یکی از قابل اعتمادترین شرکت ها از نظر مردم شناخته شده است، که البته باید دید آیا سال 2017 هم در همین رتبه دوم معتبر ترین ها باقی می ماند یا خیر، به خصوص پس از اخباری که به خاطر فرار مالیاتی این شرکت منتشر شده است.

3- گوگل : شیوه های فرار از مالیات این شرکت  ممکن است شهرت آن را خدشه دار کند. اما گوگل با شعار  «کار درست را انجام بده» همچنان در عرصه نوآوری، شهرت بین المللی دارد و با پرداخت حقوق های سخاوتمندانه و مزایای شگفت آور، کارمندانی خوشحال و خشنود دارد.

4- گروه بی ام و : این شرکت سال گذشته در رتبه اول قرار داشت. این تولیدکننده خودرو در جهان، یکی از معتبر ترین شرکت ها در میان مردم است. خدمات پس از فروش و خدمات مشتری برای این شرکت یک مسئولیت اجتماعی است که برای داشتن آن به خود می بالد.

5- دایملر (مرسدس بنز): دومین شرکت خودروسازی که در این رده بندی جای گرفته، دایملر است. این کمپانی یکی از لوکس ترین تولید کنندگان در دنیاست که با ارائه شرایط کاری عالی و سیاست های متمرکز بر مسئولیت های اجتماعی به شهرت خود اضافه می کند.

6- لگو : لگو، شرکت تولید اسباب بازی دانمارکی معروف، در سال 1958 پایه گذاری شد و با وجود تمام فراز و نشیب هایی که از سر گذرانده است، امروزه به عنوان سومین تولیدکننده اسباب بازی در دنیا با گردش مالی بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون یورو در سال شناخته می شود. شرکت لگو با برآورده کردن انتظارات و سلیقه افراد در همه سنین، بیش از 600 مدل و طرح  در کاتالوگ ها خود را، از 5 تا 5 هزار یورو (قیمت مدل تاج محل) در سراسر دنیا به فروش می رساند.

7- مایکروسافت : این غول تکنولوژی در رده 10 شرکت محبوب و معتبر دنیا جای گرفته است. این برند تجاری با به رسمیت شناختن امور خیرخواهانه، فراهم کردن رفاه کارکنان و حقوق های سخاوتمندانه شهرت دارد.

8- کانن : این شرکت ژاپنی یکی از نوآورترین شرکت ها به خصوص در زمینه تولید دوربین های عکاسی در سراسر دنیاست که به تولید لوازم خانگی علاقه چندانی ندارد. مسئولیت پذیری اجتماعی بالای این شرکت به خصوص با فلسفه «باهم کار کردن برای منافع عمومی» به شهرت این شرکت می افزاید.

9- سونی : سونی بخشی از شهرت و محبوبیت خود را پس از ماجرای هک شدن در سال 2014 از دست داد. اما با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی دوباره نزد مردم اعتبار به دست آود تا جایی که در رده نهم معتبرترین ها جای گرفت.

10- اپل: اپل در این رتبه بندی به نسبت سال گذشته افت داشته اما هنوز هم به خاطر عرضه محصولات باکیفیت و طراحی های استثنایی و خدمات مشتری عالی معتبر است. البته به دلیل فرار های مالیاتی، نداشتن فعالیت های خیریه و عدم توجه به حقوق کارگران در چین با چالش رو به رواست.

برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pdCDK7xE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه