پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون فن آوری اطلاعات بانك ایران زمین در همایش روسای شعب استان تهران گفت: فضای كسب و كار بانكی در حال تغییر است و بانك ها در حال عبور از بانكداری الكترونیك به سمت بانكداری دیجیتال هستند.  

به گزارش روابط عمومی بانك ایران زمین، فرهاد اینالوئی معاون فن آوری اطلاعات این بانك در همایش روسای شعب استان تهران بیان کرد: بانك ها دیگر مانند سابق فكر نمی كنند و اكنون مشتری محور كسب و كار بانكی است و فضای بانكی در حال حركت از بانكداری الكترونیك به سمت بانكداری دیجیتال است.

اینالوئی در تشریح بانكداری دیجیتال گفت: در این بانكداری مشتری، شعبه، محصول و كانال ارتباطی بانك با مشتری همه روی بسترهای دیجیتالی پیاده سازی شده اند.

وی افزود: در فضای جدید، بانك ها فروشنده هستند، یعنی از ارائه كننده سرویس تبدیل به فروشنده سرویس شده اند و محصول آنها سرویس های بانكی است. در این روش مشتری نزد ما نمی آید، ما پیش مشتری می رویم و سرویس های بانكی را با توجه به درخواست مشتریان ارائه می كنیم.

معاون فن آوری اطلاعات بانك ایران زمین در خصوص رشد تراكنش های خارج از شعبه گفت: در حال حاضر ۹۱ درصد تراكنش های بانكی در خارج از شعبه انجام می شود، پس ماموریت بانك ها در حال تغییر است و ما باید متوجه باشیم كه كانال ارتباطی بانك با مشتری فقط شعبه نیست.

اینالویی با تشریح فضای جدید كسب و كار بانك ها گفت: در مدل جدید اگر قرار است مشتری در محور كار قرار بگیرد، ما باید خوب ببینیم و بشنویم. بنابراین بهترین نقطه ای كه در حال حاضر می  تواند این كار را انجام دهد، شعبه است كه ارتباط نزدیكی با مشتریان دارد و می تواند نیازها و درخواست های مشتریان را بشناسد و به بانك منتقل شود.

وی در ادامه بیان كرد: وقتی قرار است شعب در بازسازی مجدد مدرن طراحی شوند، باید بسیاری از خدمات فن آوری را در شعبه قرار دهیم. مشتری دیجیتال وقتی وارد شعبه می شود باید توسط ابزارهای دیجیتال شناخته و آخرین خدمات بانك به او ارائه شود.

اینالویی گفت: در بانكداری دیجیتال ما باید دیجیتال فكر كنیم، آشنایی با ابزارهای دیجیتال داشته باشیم و كار با این ابزارها را آموخته باشیم.

معاون فن آوری اطلاعات بانك ایران زمین با بیان اهمیت شناخت شعب از مشتریان گفت: این شعب هستند كه می گویند چه چیزی الان نیاز مشتری است و ما محصولات جدید را بر اساس درخواست و اولویت شعب و آنچه به ما می رسد در اولویت قرار می دهیم.

وی افزود: بزودی داشبورد مدیریتی را در اختیار شعب قرار خواهیم داد، تا شعب بتوانند شرایط خود از قبیل منابع، مصارف و سایر موارد را مورد بررسی قرار دهند.  

اینالویی در خصوص تسهیل ارتباط شعب با ستاد گفت: یكی از اولویت های كاری ما برقراری ارتباط آسان میان بخش های مختلف است كه در این خصوص در حال حاضر ارتباط ویدئو كنفرانسی را اجرایی كرده ایم و در حال گسترش آن هستیم، به نحوی كه امروز در بخش آموزش دیگر نیازی به انتقال استانی پرسنل نداریم.

وی در پایان از شعب خواست مشتریان و نیازهای آنها را به درستی بشناسند و آنها را جهت اجرا به بخش های انفورماتیك بانك انتقال دهند تا بر اساس اولویت اجرایی شود.  

گفتنی است همایش روسای شعب استان تهران بانك ایران زمین، روز ۱۶ شهریور ماه در سالن همایش  ساختمان میرداماد برگزار شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CnNV47jt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه