هادی طباطبایی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با مهر ضمن بیان این مطلب به ناکامی تیم‌های پایه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در تیم‌های پایه نتایج قابل قبولی در سطح ملی کسب نکردیم و این نشان‌دهنده آن است که عملکرد مسئولان در قبال تیم‌های پایه بسیار ضعیف است. در بحث مدیریت برای موفقیت تیم‌های پایه باید نگرش جدید را به وجود آورده و کسانی را در این مسند قرار دهیم که تخصص فوتبال را داشته و از تجربیات لازم برای کار با تیم‌های پایه برخوردار باشند. باید بپذیریم دوره فوتبال سنتی به‌پایان رسیده است و دیگر نمی‌توانیم با سنت‌گرایی نتایج مطلوبی کسب کنیم. وقتی مقابل تیم ملی یمن شکست می‌خوریم، باید برای فوتبال‌مان تاسف بخوریم و به این نکته دقت کنیم که آیا ما در فوتبال‌مان درجا زده‌ایم یا تیمی مثل یمن پیشرفت کرده است.