مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تاكید بر تسریع راه‌اندازی واحدهای جدید نمك‌زادیی در مسجدسلیمان گفت: این امر باید به‌عنوان یك مقوله ویژه در اولویت كاری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شركت ملی نفت ایران، حمید بورد با تاكید بر تسریع در راه‌اندازی واحدهای جدید نمك‌زدایی در مسجدسلیمان افزود: پروژه‌های احداث واحدهای نمك زدایی و تزریق گاز از اهمیت بالایی برای حفظ و افزایش توان تولید برخوردارند؛ بنابراین ضرورت دارد در این خصوص از سوی مدیریت مهندسی و ساختمان به‌عنوان یك مقوله ویژه تلقی و در روند اجرای آنها تسریع بیشتری صورت گیرد.

او با تاكید بر داشتن نگاه خاص و ویژه به مسجدسلیمان افزود: حوزه جغرافیایی و عملیاتی وسیع و تولید از میادین قدیمی خاورمیانه موجب شده شرایط ویژه‌ای در این شركت به وجود آید.

بورد، وجود میدان‌های پیر و جوان در حوزه عملیاتی مسجدسلیمان را برای انجام مطالعات فنی متخصصان و كارشناسان صنعت نفت بسیار مناسب توصیف كرد و گفت: با انجام مطالعات فنی و اقدامات مناسب می‌توان افزون بر حفظ ظرفیت تولید، افزایش توان تولید را هم در نظر گرفت. شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قدیمی‌ترین تولید كننده نفت و گاز كشور است كه از سال 1287، همزمان با كشف نفت در ایران به تولید نفت و گاز می‌پردازد.