سیستم تلفن مجازی، یک پیشنیاز برای صاحبان کسبوکار های کوچکی است که مایلاند تصویری حرفهای از خود ارائه دهند. آنها با این روش قادر خواهند بود با استفاده از یک شماره تلفن شناخته شده برای خود تبلیغات کنند، تماسهای خود را به طور موثر مدیریت کنند و حتی در مبالغی هم صرفهجویی داشته باشند. این ابزار ساده میتواند بهرهوری کسبوکارهای کوچک را افزایش دهد، خدماترسانی آنها به مشتری را ساماندهی کند و هزینههای اضافی را کاهش دهد.
افزایش بهرهوری
یکی از مهمترین دلایل استفاده از تلفن مجازی این است که این روش به کسبوکارهای کوچک کمک میکند تا حرفهایتر عمل کنند. ویژگیهایی مانند اپراتور خودکار نیاز به منشی را به طور کامل از بین میبرد. آنها دیگر نیازی به یک منشی ندارند که مدام کنار تلفن بنشیند و به تماسها پاسخ دهد و آنها را پیگیری کند. اپراتور خودکار مستقیما میتواند بیست و چهار ساعته و در هفت روز هفته بدون نیاز به یک نیروی کار اضافی کار کند. ویژگی پیشرفته انتقال تماس در سیستم تلفن مجازی با نام «دنبالم کن، پیدایم کن»، به شما اجازه میدهد که تماسی را به بیش از یک شماره تلفن انتقال دهید. بنابراین در روزهایی که میخواهید در منزل کار کنید، یا وقتی میخواهید با یک مشتری در تعطیلاتش ملاقات کنید، این ویژگی به شما اجازه میدهد تا ارتباط خود با کارمندان و مشتریان را با استفاده از این قابلیت پیشرفته انتقال تماس حفظ کنید.
ویژگی فکس آنلاین به مشتریان امکان ارسال و دریافت فکس بلافاصله پس از آنلاین شدن در اینترنت را میدهد. این قابلیت مجازی نیاز به دستگاه فکس و متعلقات مرتبط به آن را به طور کامل حذف میکند. این روش سریعتر، دقیقتر و مقرون به صرفهتر از فکس سنتی است.
کاهش هزینههای اضافی
ویژگی دستیار خودکار این است که با بهرهگیری از یک سیستم تلفن مجازی به شکل قابل توجهی در هزینههای کسبوکار صرفهجویی میکند، اما این فقط یکی از موارد صرفهجویی است. ویژگی فکس مجازی هم به صرفهجویی در هزینه و مکان کمک میکند و هم باعث میشود ارتباط خود را به طور کاراتری برقرار کنید. شما میتوانید از ویژگی انتقال تماس پیشرفته و صندوق پیام صوتی آن نیز استفاده کنید. فراهم کردن این ویژگیهای پیشرفته به شکل عادی، مشکل و گرانقیمت است، اما با یک تلفن مجازی شما میتوانید از این ویژگیها بهصورت رایگان بهرهمند شوید، بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینههای اضافی برای این ویژگیها باشد. همانطور که میبینید این کار میتواند صرفهجویی قابلتوجهی برای هر کسبوکاری باشد.
خدمات بهتر به مشتری
همه کسبوکارها میکوشند تا در ارائه خدمات از هم پیشی بگیرند. اینکه چطور با تماس یک مشتری برخورد شود، میتواند عاملی مهم در جذب یا از دست دادن آن مشتری باشد. پشتیبانی خوب از مشتری با داشتن یک سیستم ارتباطی درست عملی میشود. تلفن مجازی تضمین میکند که هیچ تماسی بدون پاسخ نماند و همه تماسها دریافت شده و به دپارتمان مورد نظرشان ارجاع داده شوند. با اپراتور خودکار شما میتوانید این کار را به راحتی ممکن کنید. اپراتور خودکار بیدرنگ به تمام تماسها پاسخ میدهد و به تماس گیرنده با پیامی ضبط شده خوشامد میگوید، سپس تماس گیرنده میتواند با فشار دادن دکمهای انتخاب کند که مستقیما با گروه یا فرد خاصی صحبت کند یا از منشی خودکار کمک بگیرد.
استفاده آسان
استفاده از سیستم تلفن مجازی بسیار آسان است. شما به سادگی آن را به تلفنهای موجود-تلفن همراه یا ثابت– وصل میکنید. نیازی به اتصال اختصاصی نیست، بلکه این سیستمهای تلفن همراه مانند وب سایتهای میزبان عمل میکنند. بنابراین لازم نیست زحمت انتقال از سیستم تلفن قدیمی به سیستم جدید را بکشید. شما همچنین میتوانید نرمافزارها یا سختافزارهای دلخواهتان را مطابق نیازتان روی آن نصب کنید.