نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هر چقدر در مناطق محروم و مرزی سرمایه‌گذاری کند، سودآوری آن به نفع همه است. به گزارش ایسنا، منصور حقیقت‌پور در جمع اهالی شهر عنبران در مسجد جامع این شهر با بیان اینکه چهره این شهر در شأن مردم آن نیست، افزود: با توجه به اختصاص 500 تن قیر مورد نیاز برای شهرداری عنبران به‌صورت رایگان، امیدواریم با هدف توسعه عمران شهری معاون رییس‌جمهور 5 میلیارد تومان اعتبار به این شهر اختصاص دهد. حقیقت‌پور با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای ساکنان این منطقه یکی از ضروریات است، تصریح کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیم منطقه نتوانسته‌ایم گام موثری در این زمینه برداریم و فعالیت‌های این منطقه صرفا در مشاغل خانگی و کارهای کشاورزی خلاصه شده است. نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم عنبران نیازمند رسیدگی جدی به مشکلات‌شان هستند تا مسیر توسعه، عمران و بهبود خدمات رفاهی برای آنها هموار شود که به یقین احساس رضایت در این زمینه می‌تواند پیامدهای خوبی را به دنبال داشته باشد. وی با یادآوری اینکه مردم عنبران نیازمند رسیدگی جدی به مشکلات‌شان هستند که در این زمینه بیشترین خواسته و مطالبه نیز تامین آب شرب موردنیاز و ایجاد فرصت‌های اشتغال مولد است، تصریح کرد: بنده زمانی که به این شهر محروم سفر می‌کنم وجدانم همیشه ناراحت است که چگونه مردم این منطقه تنها در طول شبانه‌روز یک ساعت از نعمت آب بهره‌مند هستند.