این روزها هر طرفی که سرمان را میچرخانیم آگهیها و تیزرها و تراکتهای تبلیغاتی هستند، تبلیغاتی که گاه با تکرار و تکرار مخاطب را دچار بیحسی کرده و دیگر دیده نمیشوند اما به هر روی انسان امروز برای تهیه نیازهای خود یا گرفتن خدماتی خاص برخی از این تبلیغات را دنبال کرده و براساس آنها تصمیم میگیرد و این تبلیغاتچیها هستند که باید بدانند چگونه و به چه شکل تبلیغات خود را ارائه کنند که بیشترین جذب را داشته باشد.
روشهای زیادی برای معرفی یک برند در هر زمینهای وجود دارد اما مشتری هم برای خود یک سری خطکشها و معیارها دارد که براساس آنها به سمت یک برند پیش میرود. یکی از مهمترین فاکتورهایی که میتواند یک برند را در چشم مخاطب بیاورد فاصله زمانی آن تا محل زندگی یا کار مخاطب است، به این معنی که از خدمات و فروشگاههایی که به او نزدیکترند بالطبع بهره بیشتری میگیرد نسبت به خدمات مشابهی که فاصله زمانی بیشتری با او دارند.
از این رو تبلیغات محلی، یکی از بهترین راهحلها برای جذب مشتری بهشمار میآید، سرمایهگذاری روی طراحی و چاپ کتابچههای تبلیغاتی میتواند برای صاحب رسانه اثرگذار و سودآور باشد. البته برخی از صاحبان نشریه اینگونه کتابچههای تبلیغاتی را چاپ میکنند اما در مناطقی محدود و با تیراژ محدود.
ما دراین کلاف پیشنهاد میدهیم با برنامهریزی دقیقتر و نیازسنجی کارشناسی روی طراحی و چاپ این کتابچهها سرمایهگذاری کنید، این درحالی است که راهاندازی چنین کسبوکاری به سرمایهای زیر 10 میلیون نیاز دارد درحالی که میتوان مبلغ مناسبی از کاسبان محل دریافت و برای آنها تبلیغات درخوری انجام داد.