سرمایهگذاری در اخذ نمایندگی از فروشگاهها یا رستورانهای زنجیرهای یکی از سرمایهگذاریهای مطمئن در بازار کسبوکار به شمار میآید، نخستین دلیل اینکه میگوییم مطمئن است اینکه برند مذکور پیشتر تلاشهای خود را برای جذب مشتری و ارتقای کیفیت کرده است و اکنون مشتریها هستند که به دنبال ردی از برند مذکور میگردند. در کلاف امروز میخواهیم پیشنهاد دهیم با توجه به توافقهای صورت گرفته اخیر و لغو بسیاری از تحریمها از سوی شرکتهای اروپایی و آمریکایی به فکر گرفتن نمایندگیهای مناسب از برندهای مطرح دنیا باشید تا به خوبی بتوانید یک رستوران یا فروشگاه زنجیرهای احداث کنید.
چنین سرمایهگذاری دیگر نیاز به هزینههای زیاد برای تبلیغات و شناخته شدن ندارد همچنین تهیه مواد اولیه و بسیاری از اصول کار همگی به عهده شرکت اصلی است و کار را برای سرمایهگذاران جدید آسانتر میکند. بسیاری از برندهای مطرح دنیا که تا پیش از این در ایران نمایندگی نداشتند امروزه در روزهای پساتحریم مورد توجه صاحبان سرمایه قرار گرفته اند، ما هم پیشنهاد میدهیم یک تحقیق اساسی روی برندهای مطرح و زنجیرهای انجام دهید تا بتوانید یک سرمایهگذاری مطمئن از آن خود کنید.