نایب رئیس هیاتمدیره و مدیر عامل بیمه دانا، از راهاندازی باشگاه مشتریان این شرکت در سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر بیژنصادق در جلسه شورای مدیران، هدف از راهاندازی این باشگاه را تکریم بیمهگذاران و مشتریان ذکر و تاکید کرد: ما در سال جاری تلاش میکنیم متناسب با شأن و جایگاه شرکت و براساس عملکرد مشتریان و پرتفوی آنها، این باشگاه را ایجاد کنیم.
در این جلسه که اعضای هیاتمدیره، معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق حضور داشتند، دکتر صادق افزود: در سال جدید همچنین با هدف تشویق بیشتر و استفاده مناسبتر از پتانسیل و قابلیتهای فنی و اجرایی نمایندگان به منظور تقویت و توسعه شبکه فروش، اقدام به انتخاب نمایندگان برتر بیمه دانا خواهیم کرد.
وی روند پرداخت خسارتها در سال گذشته را مناسب ارزیابی کرد و با اشاره به اینکه این روند در سال جاری باید تسریع شود، اظهار داشت: یکی از برنامهها و اهداف ما در سال 95، تقویت و توسعه مدیریت بازاریابی همسو با سیاستهای این شرکت است که تصمیم داریم از ظرفیتها و تواناییهای همکاران در این حوزه بیشتر بهره ببریم.