دیدار نوروزی مدیرعامل بانک کارآفرین با مدیران و روسای شعب شهر تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، در این دیدار آیتاللهی، مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن تبریک فرارسیدن نوروز و آغاز سال جدید، ابراز امیدواری کرد که سال جدید برای کلیه همکاران بانک کارآفرین، سرشار از سلامتی، موفقیت و بهروزی باشد.
آیتاللهی با اشاره به موفقیتهای بانک کارآفرین در میان شرکتهای بورسی گفت: بانک در سال گذشته موفق به کسب نشان عالی مشتریمداری شد که نشان بسیار ارزشمندی برای بانک محسوب میشود. کسب این نشان گواه خوبی است که همکاران بانک کارآفرین با تمام توان درصدد کسب رضایت مشتریان هستند. اعتقاد داریم حضور و رضایت مشتریان موجب دوام و استحکام هر چه بیشتر بانک خواهد بود و بر همین اساس در سال جدید نیز با عمل به این استراتژی، در جهت تحقق رضایتمندی مشتریان، گامهای محکم و استواری بر خواهیم داشت.
وی مدیریت فناوری اطلاعات را یکی از مدیریتهای موفق بانک در سال گذشته برشمرد و گفت: طی سال گذشته بسیاری از مشکلات این بخش مرتفع گردید و محصول جدیدی همچون همراهبانک به مدد عملکرد این مدیریت به مشتریان عرضه شد. بحث ارتقای سیستمها نیز در دستور کار مدیریت فناوری اطلاعات قرار دارد. مدیرعامل بانک کارآفرین تصریح کرد: در سال گذشته به دلیل اهمیت بالای مدیریتهای ریسک و تطبیق مقررات و مبارزه با پولشویی، مقدماتی برای انجام برنامههای اصولیتر تدارک دیده شد که انشاءالله در سال جدید، پرقدرتتر از قبل به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی در پایان بازدید ادواری از شعب بانک در سراسر کشور را از جمله برنامههای کاری خود در سال 95 عنوان کرد و افزود: در سال 94 بیش از 70 درصد شعب بانک در سراسر کشور مورد بازدید قرار گرفتند.