بازیهای موبایلی این روزها پرطرفدارند. هرجا میروید افرادی گوشی موبایل به دست گرفتهاند و مشغول بازی هستند. اگر بازی هیجانش بیشتر باشد، تمرکز روی آن بیشتر میشود.
حال چند وقتی است برخی شرکتها برای جلبنظر مخاطبان آنلاین خود شروع به تهیه و اجرای بازیهای موبایلی کردهاند؛ بازیهایی که باعث شده ارتباط با مشتری جوان بهتر برقرار شود. شرکت یونیلیور که برند اکس یکی از زیرمجموعههای آن است به تازگی بازی موبایلی را برای گروه هدف خود طراحی
کرده است.
اکس برندی است که طرفدارانی میان پسرها و مردان جوان دارد. به همین دلیل، این بازی هم برای پسرهای جوانی طراحی شده که علاقه زیادی به هیجان دارند. داستان بازی ماجرای پسرانی است که برای فستیوال پارکور دور هم جمع شدهاند و تمام خیابانهای شهر را زیر پا میگذارند تا برنده شوند. پارکور؛ بازی پرهیجانی است که این روزها میان پسرهای نوجوان باب شده است.
دراین بازی باید 15 مرحله را طی کرده و در مسیر نیز امتیازاتی را کسب کنید تا برنده شوید. در بازی امکانی فراهم شده که افراد میتوانند دوستان خود را دعوت و از این طریق امتیاز خود را افزایش دهند و رتبه خود را در جدول بالا ببرند.
اگر افراد پشتکار خوبی داشته باشند و در جدول در بالاترین رتبه قرار بگیرند، یک دستگاه PlayStation4 به همراه دو بازی برنده میشوند و نفر دوم یک PlayStation4 و یک بازی برنده و نفر سوم مسابقه دوندگان اکس یک دستگاه PlayStation3 جایزه خواهد برد. این بازی را بدون دسترسی به اینترنت نیز میتوان انجام داد، ولی گهگاه برای ثبت امتیازات باید آنلاین شد.
این برند همیشه درپی ایجاد هیجان در مشتریان خود است. این برند جهانی که فعالیتهای تبلیغاتی آن را شرکت مگنولیا در ایران انجام میدهد، قبل از این هم شیوههای متفاوتی را پیدا کرده است؛ شیوههایی که در قالب کمپینهای جهانی تعریف شده و با توجه به فرهنگ ایران بومیسازی شده است. کمپینهای اینترنتی اکسمیکس (مسابقه ساخت آهنگ با پیس پیس اسپری)، اکسهیرو (مسابقه ساخت سوژههای گرافیکی خندهدار) و مسابقه اینستاگرامی برای عکاسی از فضانورد اکس از کمپینهای دیگری بود که توسط این برند اجرا شد.
مدل Dark Temptation اکس با رنگ شکلاتی یکی ازپرفروشترینهای محصولات این برند است و درکنار این محصول به تازگی Gold Temptation نیز وارد بازار شده است. به منظور معرفی این محصول تبلیغات محیطی گستردهای در حال اجراست.