روابط عمومی بانک مسکن از برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی و رسانه های اجتماعی بانکی با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی در حوزه بانکی ایران و تشویق جامعه بانکی کشور به تعامل در محیط آنلاین و کسب مهارت های دیجیتالی و آموزش و بهره برداری عمومی از خدمات بانکداری الکترونیک خبرداد.
به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، این جشنواره با حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی در حوزه بانکی در ایران، ارائه و معرفی وبلاگ های برتر و نمونه از نظر استانداردهای فنی و محتوایی در حوزه بانکی در ایران، معرفی فعالان در شبکههای اجتماعی مجازی، توسعه فرهنگ استفاده از امکانات محیط اینترنت در بین کارکنان بانکها و عموم مردم در راستای تربیت شهروندان الکترونیک،گسترش فرهنگ وبلاگنویسی و حضور در فضای مجازی در زمینههای تخصصی تحلیلی و نقد در حوزه بانکی و بانکداری، تولید محتوای تخصصی مرتبط در فضای مجازی و بالا بردن مهارتهای دیجیتالی کارکنان بانکی در جهت رسیدن به اهداف روابط عمومی الکترونیک برگزار میشود.
بر اساس این گزارش، در این جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی کارکنان بانک های دولتی و خصوصی ایران در 6 بخش و دو گروه وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی با موضوعات بانکی، اقتصادی، مدیریت، روابطعمومی، بازاریابی و بانکداری الکترونیک با هم به رقابت میپردازند.
بر این اساس کارکنان سیستم بانکی تا پانزدهم اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت بانک مسکن، جهت شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند. زمان بررسی آثار برتر بعد از اتمام مهلت ارسال آثار بوده و در هفته ارتباطات و طی مراسم اختتامیه جوایز برندگان اهدا میشود.