تحقیقات و پایش بازار در کنار ارزشآفرینی مداوم برای مشتری از عوامل اصلی موفقیت یک سایت است. کسبوکار اینترنتی سازوکارهای خود را دارد که قطعا بدون توجه به آنها نمیتوان موفق بود. تبدیل فروشگاه اینترنتی به یک برند باید توام با ارزشآفرینی برای مصرفکننده باشد.
تنوع، نقد و بررسی محصولات این حوزه فعالیتهای خود را گسترده کرده است. بازار باید مداوم پایش شده و استراتژیهای مختلفی در قیمتگذاری تعیین و همکاری تامینکنندگان در قالبهایی مشخص و با توجه به ظرفیت و میزان بلوغ تامینکنندگان تعریف شود.
حمید محمدی/ مدیر یک وب سایت کارآفرینی