نماینده‌ تیم‌های لیگ برتری درباره حق پخش می‌گوید: حتی در صورت ضرر هنگفت، فدراسیون در ماجرای حق پخش کوتاه نخواهد آمد. سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، به‌عنوان نماینده و سخنگوی تیم‌های لیگ برتری در مورد مسئله حق پخش، اظهار کرد: ما قطعا علاقه‌ای به راه‌ندادن دوربین‌ها به استادیوم‌ها نداشتیم، اما وقتی صدا و سیما حاضر به گفت‌وگو با نمایندگان تیم‌های لیگ برتری نشد، باید تبعات چنین اتفاقی را نیز بر عهده می‌گرفت. صدا و سیما مطمئن باشد در چالشی که به آن ورود پیدا کرده متضرر خواهد شد. این سازمان حداقل باید 600 دقیقه‌ برنامه جایگزین به جای پخش دیدارهای لیگ برتر داشته باشد و در بخش دیگری باید به فکر فشارهای اسپانسر‌ها برای پخش‌نشدن بازی‌های لیگ از تلویزیون باشد. نماینده و سخنگوی باشگاه لیگ برتر در مسئله حق پخش، خاطرنشان کرد: ما هم از پخش نشدن دیدارهای لیگ خوشحال نیستیم. قطعا پخش نشدن دیدارها موجب می‌شود نتوانیم در مورد بازی‌ها نقد و بررسی خوبی هم داشته باشیم و اتفاقات داوری را بررسی کنیم. متاسفانه تا این لحظه فرصتی در اختیار فدراسیون فوتبال و تیم‌های لیگ برتری قرار نگرفته تا بتوانیم با صدا و سیما مذاکره کنیم.