سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اردوی تیم ملی باعث می‌شود تا قبل از دربی کار تاکتیکی در تمرینات انجام نگیرد، تاکید کرد: ما از سازمان لیگ درخواست رسمی می‌کنیم دربی را 48 ساعت عقب بیندازند. قلعه‌نویی درباره عدم پخش تلویزیونی مسابقات گفت: من اعتقاد دارم که در عصر ارتباطات قرار داریم. اگر یک پزشک متخصص یک ماه دور باشد از بقیه عقب می‌ماند. ما باید قانونمند باشیم. سرمربی تیم استقلال در این باره ادامه داد: من شنیده‌ام که 25 میلیارد یا 250 میلیارد تومان درآمد آگهی تلویزیونی در قبال برخی برنامه‌های فوتبالی است. حرف من این است که چطور درباره سربازها شفاف‌سازی شده است پس درباره برنامه 90 هم شفاف‌سازی کنند. چطور درباره دایی و قلعه‌نویی فشار آورده‌اند شفاف‌سازی شود ولی درباره خودشان این کار را نکرده‌اند. تلویزیون حق فوتبال را پرداخت نمی‌کند.