دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

چهارمین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران با محور فروش و خدمات پس از فروش چند ماه زودتر از سال گذشته و این بار در پاییز برگزار خواهد شد و در حاشیه این همایش چند تفاهم نامه با شرکت های خارجی به امضا خواهد رسید.

تفاهم نامه های جدید خودرویی امضا می شوند

به گزارش خبرنگار «فرصت امروز»، ساسان قربانی، دبیر برگزاری چهارمین همایش بین المللی خودرو روز گذشته در نشستی خبری درباره جزییات این همایش گفت: موضوع اصلی همایش چهارم، فروش و خدمات پس از فروش خواهد بود. با توجه به اینکه جامعه درگیر با این موضوع گسترده تر است، این موضوع اهمیت ویژه تری پیدا می کند.

او ادامه داد: شناسایی سهم خدمات در ارتقای برند، آسیب شناسی زنجیره خدمات، مولفه های مؤثر در رضایتمندی مشتریان، تأثیر حاکمیت و قوانین در خدمات و الگوهای موفق در خدمات از محورهای این همایش خواهد بود.

قربانی در پاسخ به پرسش «فرصت امروز» مبنی براینکه چه شرکت هایی و از کدام کشورها در این همایش حضور خواهند داشت؟ توضیح داد: عمده شرکت های خارجی حاضر، شرکت هایی هستند که در بازار ایران در قالب تولید محصول یا واردات حضور دارند. البته شرکت های بزرگی از آلمان، فرانسه، هند، ژاپن، چین، برزیل، مکزیک، تونس و ترکیه نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

دبیر چهارمین همایش بین المللی خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد ویژه ای در حاشیه این همایش به امضا خواهد رسید؟ بیان کرد: مذاکرات با خودروسازان و قطعه سازان خارجی مانند سال پیش ادامه خواهد داشت و پیش بینی می شود که چند تفاهم نامه نیز در این همایش به امضا برسد. همچنین از شرکت های خودروساز درخواست خواهیم کرد که زمان امضای قراردادهای شان را به زمان برگزاری این همایش موکول کنند.

او همچنین در مورد جوینت ونچر ایدرو و رنو اظهار کرد: وزارت صنعت یک سری قوانین و مقرراتی را برای تنظیم قراردادها میان خودروسازان داخلی و خارجی تدوین کرده و شرکت ها مطابق با آن عمل می کنند. ایدرو نیز در این میان به عنوان مرکز مدیریت و تنظیم قوانین اقدامات لازم را انجام می دهد.

قربانی افزود: براساس چشم انداز 1404 حجم تولید و صادرات خودرو تعریف شده است، برهمین اساس شرکت ها اقداماتی را انجام می دهند. در قرارداد جدید رنو نباید بحث سهم ایدرو یا بخش خصوصی عنوان شود بلکه مهم رعایت چارچوب های سیاست های کلی وزارتخانه است.

او با تأکید بر اینکه این قرارداد به نفع صنعت خودروی ایران است، گفت: اهمیتی ندارد چه کسی آن را امضا کرده است. سهم طرفین تأثیری در این قرارداد ندارد. ما به دنبال تولید خودرویی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کشور هستیم که امکان صادرات آن وجود داشته باشد. اگر درصد طرف خارجی کم باشد با هر اتفاق و تهدید کوچکی از کشور خارج خواهد شد. چه فایده ای دارد به عنوان مثال به طرف ایرانی 80درصد سهم بدهیم اما خروجی قرارداد خودروهای بی کیفیت باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z5ChHx84
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه