یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

تغییر محصولات اپل در سال 2016

8 سال پیش ( 1394/9/29 )
 

از نســل دوم ســــاعت‌های اپل گرفته تا لپ‌تاپ‌های مک، سال 2016 سالی پر از محصولات پیشرفته خواهد بود. قرار است در سال آینده اپل از ساعت جدیدش رونمایی کند. این ساعت جدید عمر باتری طولانی‌تری دارد و از قابلیت‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. ساعت‌ فعلی اپل در صورت وصل نبودن به آیفون قابلیت‌های زیادی ندارد. این در حالی است که ساعت‌های هوشمند اندروید در حال رسیدن به سطحی هستند که دیگر احتیاجی به وصل شدن به گوشی‌های موبایل را نداشته ‌باشند.

ممکن است در طراحی ساعت اپل هم تغییرات کوچکی صورت بگیرد. شرکت اپل همچنین درصدد است تا خط لپ‌تاپ‌های مک‌بوک و مک‌پرو را به روزرسانی کند. در حالی که شرکت اپل درصدد است در سال جدید میلادی تنها تغییرات کوچکی در تولیداتش ایجاد کند اما آیفون در انتظار تغییرات بزرگ است. دوستداران آیفون امیدوارند که آیفون 7 عمر باتری طولانی‌تری داشته باشد و حرف و حدیث‌ها حاکی از آن است که این گوشی جدید ممکن است ضدآب باشد.

شرکت اپل همچنین اعلام کرده که در حال بررسی طرح یک اتصال‌دهنده است که به‌عنوان یک پورت جهانی برای هدفون‌ها و باتری برای آیفون‌های جدید عمل کند. طبق برخی گزارشات شرکت اپل ممکن است به همراه آیفون 7 یک آیفون چهار اینچی وارد بازار کند تا کسانی هم که دلشان برای گوشی‌های هوشمند کوچک تنگ شده راضی باشند. اما برخلاف صحبت‌هایی که در مورد خودروهای خودکار اپل می‌شود، این شرکت قرار نیست از ماشین اپل در سال 2016 رونمایی کند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IWuH74Ei
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه