مسئولیت راهاندازی بازار ثانویه عرضه محصولات کشاورزی به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تفویض شد. به گزارش ایرنا از وزارت جهادکشاورزی، در ابلاغی از سوی حسن یونس سینکی، قائممقام وزیر جهادکشاورزی در امور بازرگانی و دبیر کارگروه تنظیم بازار، از اواسط آذرماه سال جاری، مسئولیت راهبردی راهاندازی بازار ثانویه عرضه محصولات کشاورزی به منظور اصلاح شبکه توزیع به سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تفویض شد.
در این ابلاغیه با تاکید بر مسئولیت و اختیارات این سازمان، فرآیند عملیات اجرایی برعهده اتحادیهها و تعاونیهای تولید روستایی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی قرار گرفت. همچنین در این ابلاغیه آمده است: هماهنگیهای کامل این سازمان با معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حداکثر بهرهمندی از ظرفیتهای شبکه توزیع و دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار و سایر ظرفیتهای قانون موضوعه برای جلوگیری از هرگونه ایجاد بینظمی در بخشهای مختلف توزیع کشور انجام خواهد گرفت.