مدیریت باشگاه‌ها در درآمدزایی باشگاه‌ها صد در صد موثر هستند. متاسفانه با تعویض پی‌در‌پی مدیران، باشگاه‌ها ضربه می‌خورند. من با تعویض مدیران نا لایق مخالف نیستم، با تغییرات و جابه‌جایی‌های پی‌در‌پی مخالفم. متاسفانه ما هنوز تجربه کافی را در سطح باشگاه‌داری کسب نکرده‌ایم. فردی نالایق را به سمت مدیریت باشگاه منصوب می‌کنیم و پس از گذشت شش ماه، وی را عزل می‌کنیم. این روش به باشگاه‌ها ضربه می‌زند.

باید پیش از انتخاب مدیر یک باشگاه، سوابق و تخصص فرد را بررسی کنیم.  اگر قصد داریم ورزش را در سطح کلان توسعه دهیم، باید در باشگاه‌ها درآمدزایی کنیم. هیچ یک از باشگاه‌های ما درآمدزایی نمی‌کنند. باشگاه‌ها همواره به دنبال تامین بودجه از طریق دولت هستند. باشگاه رئال مادرید را درنظر بگیرید؛ مدیریت باشگاه خصوصی است، باشگاه به‌صورت مستقل تولید درآمد می‌کند. متاسفانه در کشور ما چنین اتفاقاتی هرگز رخ نمی‌دهند.