بانک صادرات ایران به منظور افزایش رضایت مندی و صرفه جویی در هزینه ها و وقت مشتريان طی مراسمی با حضور اسماعيل لـله گانی مدير عامل و جمعي از مديران اين بانك، كارشناسان و صاحبنظران حوزه فن آوری اطلاعات بانكها از اولین دستگاه خود بانك(VTM) رونمایی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، اسماعیل لـله گانی در اين مراسم با اشاره به پيشرفت هاي نوين در عرصه خدمات بانكی گفت: امروزه استفاده از خدمات نرم افزاري و سخت افزاری جديد در فعاليت هاي بانكی به يك ضرورت انكار ناپذير تبديل شده است و در اين راستا در بانك صادرات ايران توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی را در دستور كار قرار داده ايم.
وی افزود: رویکرد ما در توسعه خدمات نوين کاهش مراجعه حضوری هموطنان، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری مشتريان و خلق حداكثر ارزش افزوده بيشتر برای آنهاست.
مدير عامل يادآور شد: در نظر است تا هر ماه از یک خدمات الکترونیکی جدید رونمایی گردد در این راستا بانک همگام با پيشرفت های نوين الكترونيكی با مستقر نمودن اولین دستگاه خود بانك VTM (Virtual Teller Machine) در شعبه٢٣٩ جمهوری، خدمات شعبه را به طور ٢٤ ساعته و در ٧ روز هفته به مشتریان ارائه خواهد نمود.
وی تصريح كرد: مشتریان به منظور بهره مندی از خدمات این دستگاه می توانند با استفاده از یک ارتباط ویدیویی با تحویلداری که در مرکز مستقر است ارتباط برقرار کنند و از خدماتی همچون: افتتاح سپرده، صدور کارت به صورت آنی، ارایه صورتحساب، پرداخت اقساط تسهیلات انتقال وجه ساتنا و پایا، درخواست دسته چک، دريافت و پرداخت وجه نقد و ... برخوردار گردند.
گفتنی است اين دستگاهها در چند سال اخير از سوی بانك های معتبر جهانی بكار گرفته شده و نحوه كار و فعاليت آنها به گونه ای است كه مشتريان احساس می كنند يك باجه مجازی اختصاصی دارند. با امكانات ايجاد شده مشتريان می توانند به صورت مستقيم با تحويلدار بانك تعامل داشته باشند و از خدمات متنوع بانكی بهره مند شوند.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور با انجام بیش از ٧٠٠ میلیون تراکنش مالی در ماه، صدور ٥٧ میلیون کارت الکترونیکی برای متقاضیان نصب و راه اندازی بیش از ٤٥١ هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حساب این بانک نقش بسزایی در توسعه و ترویج بانکداری نوین داشته است.