فقط هفت دقیقه پس از اعلام خبر تولد قریبالوقوع نوزاد جدید خانواده سلطنتی انگلستان، شركت نیسان تصویری از فضای داخلی خودروی هفت نفره X-Trail را در توییتر منتشر كرد كه روی هر صندلی یك تاج پادشاهی قرار داده
شده است.
در این آگهی تبلیغاتی میخوانیم: «این بار احتمال به دنیا آمدن بچههای سه قلو وجود داشته و البته هنوز هم برای ملكه جای كافی هست.» در ادامه هشتگهای #XTrail، #SevenSeats و #RoyalBaby نیز مشاهده میشود.
تولد برادر بزرگتر این نوزاد یعنی پرنس جورج در جولای سال 2013، منجر به ساخت آگهیهای تبلیغاتی تاكتیكی فراوان از سوی برندهایی نظیر كوكاكولا و خطوط هوایی Ryanair شد كه این برند موقتا اسم خود را به «Ryanheirheir» (به معنای وارث و جانشین است) تغییر داد.
برندهایی نظیر Marks & Spencer (تولیدكننده پوشاك)، Tesco و Jack Wills (فروشنده لباس) از جمله نخستین نامهایی بودند كه از طریق توییتر تولد دومین نوزاد دوك و دوشس كمبریج را به آنها تبریك گفتند.