مدیر ارشد بازاریابی پرشیا خودرو از رایزنی برای اخذ نمایندگی از شرکت مادر ب ام و خبر داد.
به گزارش «فرصت امروز»، مزدا موسوی دیروز در نشستی خبری با تأکید بر اینکه پرشیا خودرو تا سال 2013 تنها نماینده فروش ب ام و در ایران بوده است، گفت: بعد از تحریم ها همه شرکت های خودروسازی بزرگ بازار چند صد هزارتایی آمریکا را به بازار چندهزارتایی ایران ترجیح دادند و رویه ای را در پیش گرفتند که مورد تأیید دولت آمریکا بود.
او ادامه داد: مذاکرات ما با شرکت اصلی ب ام و برای اخذ مجوز نمایندگی رسمی این شرکت در ایران در حال انجام است اما همه چیز بستگی به روشن شدن سیاست های دولت جدید آمریکا دارد.
موسوی با بیان اینکه پرشیا خودرو به عنوان گزینه اول بی ام و برای فعالیت رسمی در ایران است، تصریح کرد: در حین مذاکرات ما به دنبال توسعه مراکز خدمات رسانی، توسعه استانداردها و تنوع بخشی به سبد محصولات مان هستیم.
مدیر بازاریابی پرشیا خودرو افزود: در اوج تحریم ها که واردات قطعات اصل بسیار کار دشواری بود ما به مشتریان ب ام و در ایران با واردات قطعات اصل خدمات دادیم و چراغ پرشیا خودرو را روشن نگه داشتیم.
او در پاسخ به اینکه اخذ نمایندگی از شرکت مادر بر چه مولفه هایی تأثیر گذار خواهد بود، اظهار کرد: با اخذ نمایندگی از شرکت مادر، همه قطعات اصل با تسهیلات بیشتر و قیمت کمتر وارد ایران خواهند شد که با توجه به حذف واسطه ها طبیعتا روی کاهش قیمت آنها مؤثر خواهد بود.
موسوی همچنین درباره حجم بازار پرشیا خودرو گفت: حدود 30درصد از ب ام و های موجود در بازار از طریق پرشیا خودرو وارد شده اند اما ما خود را موظف به خدمات رسانی به همه محصولات وارداتی این برند می دانیم.
او در پاسخ به «فرصت امروز» درباره قانون جدید وزارت صنعت مبنی بر اینکه واردات باید مشروط به تولید باشد، بیان کرد: در همه مذاکرات قطعاً موضوع تولید داخل نیز مدنظر قرار می گیرد اما تا زمانی که شرکت مادر مراکز فروش و خدمات پس از فروش در کشور به اندازه کافی نداشته باشد، اقدام به سرمایه گذاری نمی کند.
مدیر بازاریابی پرشیا خودرو همچنین از رونمایی سه محصول جدید ب ام و طی سه هفته آینده خبر داد.
امداد خودروی بی ام و نقل مکان کرد
همچنین نوید نیرنیا، مدیر امداد پرشیا خودرو در این نشست خبری گفت: امداد خودروی پرشیا خودرو از جاده مخصوص کرج به خیابان شریعتی منتقل شده تا در مرکز شهر بتوانیم خدمات بهتری را به مشتریان ارائه کنیم.
او ادامه داد: رسالت ما این است که به همه بی ام وسواران خدمات ارائه دهیم و در برنامه های خود به دنبال کاهش زمان امداد رسانی تا زیر یک ساعت هستیم. همچنین برای راحتی مشتریان خود اقدام به طراحی یک موبایل اپلیکیشن کرده ایم.