«چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای مشترینوازی» پنجمین و آخرین کتاب از مجموعه کتابهای «چهل گفتار» است که با هدف رونق بخشیدن به کسبوکارها در عصر دیجیتالیسم منتشر شده است.
این کتاب تالیف پرویز درگی، مدرس دانشگاه و مشاور و محقق بازاریابی است؛ نویسندهای که چهار جلد دیگر از مجموعه کتابهای «چهل گفتار» را نیز با موضوعات مدیریت و رهبری در کسبوکار، ارتقای مهارتهای فروش، ارتقای مهارتهای بازاریابی و ارتقای مهارتهای شخصی به رشته تالیف درآورده است و با وبلاگ خود با عنوان «روزنوشتههای معلم بازاریابی» برای اهالی بازاریابی نامی آشناست.
«چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای مشترینوازی» در چهار فصل تنظیم شده و به موضوعاتی چون مشترینوازی در عصر انفجار انتظارات (حاوی 19 گفتار)، راهبردهای مشترینوازی (حاوی 10 گفتار)، تکنیکهای مشترینوازی (حاوی شش گفتار) و راه و روش شرکتهای برتر مشترینوازی (حاوی پنج گفتار) میپردازد.
هر یک از این گفتارها مستقل از دیگری تنظیم شده و خواننده میتواند بر حسب نیاز و علاقه خود، گفتار مورد نظرش را انتخاب کند.
در این کتاب ما با سه روند مشتریمداری آشنا میشویم و درمییابیم که اعتراض مشتریان مسری است، یعنی به سرعت برق و باد، زمان و مکان را درمینوردد.
شش عادتی که موجب شادمانی مشتریان میشود، چهار لحظه تعیینکننده در کسبوکار که تجربهای به یادماندنی را برای مشتری خلق میکند، جذب مشتری با بهرهگیری از هفت تکنیک روانشناسی، هفتخوان مدیریت انتقادات در محل کار، 10 راه برای بازگرداندن مشتری ناخشنود، راهاندازی خط تولید مشتری، مشترینوازی به سبک جهانی و درسهای مشتریمداری از انیمیشن سینمایی «در جستوجوی نمو» از دیگر موضوعات کاربردی و جذابی است که در این کتاب 260 صفحهای مطرح شده است.
این کتاب به قیمت 10 هزار تومان از سوی انتشارات بازاریابی به بازار عرضه شده است.