سه شنبه, ۴ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Tue, 24 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز

ممکن است برخی از جوانان از امکانات مالی قابل قبول و شرایط مناسبی برای راه اندازی یک کسب‌و‌کار بهره مند باشند،اما به دلیل اینکه جوان هستند، چندان جدی گرفته نشوند. بدتر از آن، ممکن است عده ای بخواهند در فضای کاری از جوانی آنها سوء‌استفاده کنند. در این مقاله به سه استراتژی مهم برای غلبه بر شکاف نسل ها اشاره می‌شود.

 

 

استراتژی اول: هنگام گفت  وگو در باب مسائل شغلی، صحبت های خود را از پیش آماده کنید
اگر هنگام گفت وگو تردید داشته باشید و به درستی ندانید که می خواهید درباره چه صحبت کنید، ممکن است دیگران شما را جدی نگیرند. برای به حداقل رساندن واکنش های منفی افراد طرف گفت وگو، تا جایی که می توانید درباره حوزه کاری و محصولات یا خدمات خود اطلاعات کسب کنید تا بتوانید با قدرت و تسلط درباره آن صحبت کنید.

اگر در نگاه کارمندان و مشتریان خود متخصص و حرفه ای جلوه کنید، بهتر می توانید روی آنها تاثیر بگذارید. تلاش برای گسترش اندوخته های فکری، بهترین راه برای متمایز شدن از سایر رقبا در چشم مشتریان است.

استراتژی دوم: از اعتراف به اینکه شما همه چیز را نمی دانید، نترسید
بسیاری از کارآفرینان و کارفرمایان جوان تلاش می‌کنند تا بی تجربگی و خامی خود را با تظاهر به اینکه در زمینه های مختلف اطلاعات دارند، جبران کنند. تظاهر به متخصص بودن در همه زمینه ها به مراتب از نداشتن اطلاعات بدتر است.

البته دارا بودن اعتماد‌به‌نفس قطعا هیچ ایرادی ندارد، اما پذیرفتن اینکه ممکن است در برخی زمینه ها اطلاعات نداشته باشید و نیز کمک گرفتن از سایر افراد مطلع، نشانگر قدرت شخصیت و عزت نفس شماست که قطعا روی افراد تاثیر مثبت بسیاری خواهد گذاشت.

کارآفرینان جوان بهتر است یک مربی یا مشاور برای خود پیدا کنند تا در مواقع لزوم از طریق او آموزش دیده یا ایده بگیرند. این مربی می تواند کارآفرینی باشد که نسبت به شما از تجربیات بیشتری برخوردار بوده یا فردی باشد که در زمینه کاری شما صاحب تخصص است.

بهتر است معنای واقعی کارآفرینی و اصول اولیه آن را از کسی یاد بگیرید که خود تمامی این مراحل را پشت سر گذاشته است. چنین فردی می تواند هر آنچه را که شما برای شروع کار خود به آن نیاز دارید، در اختیارتان قرار بدهد.

استراتژی سوم: به وضعیت ظاهری خود رسیدگی کنید و آراسته در مقابل افراد ظاهر شوید
این یک حقیقت است که اکثر افراد، طرف مقابل خود را براساس شیوه ای که برای معرفی خود به کار می گیرد، پوشش ظاهری و نحوه صحبت کردن وی قضاوت می‌کنند. بنابراین آراستگی نخستین قدم برای تاثیرگذاری مثبت بر اطرافیان است.

همان‌طور که افراد آراسته و شیک پوش اغلب دوستان بیشتری دارند، یک مدیر آراسته نیز بهتر می تواند فروشندگان، مشتریان و مربیان بالقوه را به خود جلب کند.

ممکن است قضاوت در خصوص افراد از روی ظاهر آنها چندان عادلانه به نظر نرسد، اما این واقعیت که اکثر قضاوت های ما در خصوص افراد، سطحی است، همچنان پابرجاست.

البته این بدین معنا نیست که فردیت و شخصیت افراد اهمیت ندارد. نکته ای که باید در اینجا روشن شود این است که هرگز وانمود نکنید کسی هستید که در واقع نیستید. اما از آنجا که شما به‌عنوان یک کارآفرین جوان با موانع متعددی مواجه خواهید بود، سعی کنید از طریق آراستگی و رسیدگی به وضعیت ظاهری خود، راه را برای خود هموارتر کنید.
به خاطر داشته باشید که کلید موفقیت شما به‌عنوان یک کارآفرین جوان، متفاوت و متمایز جلوه کردن است.

منبع : entrepreneuer.com
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LRQiPEGH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپور
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه