شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
قیمت فروش حواله خودرو در بازار

طی ماه‌ های اخیر، فروش حواله خودرو در بازار اوج گرفته است

6 ماه پیش ( 1402/9/22 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از دیجیاتو، خودروسازان در طول چندماه اخیر، مجوزهای متعددی برای افزایش قیمت از شورای رقابت دریافت کردند. درنتیجه قیمت خودرو روزبه روز افزایش یافت تا بهای خودرو در کارخانه به نرخ بازار آزاد نزدیک شود. نخستین واکنش مصرف کنندگان به این اتفاق، انصراف از خرید یا فروش حواله خودرو بوده است.

اگر این روزها به پلتفرم های آنلاین خریدوفروش خودرو سر بزنید، طیف وسیعی از آگهی های فروش حواله خودرو را خواهید دید. قیمت این حواله ها با توجه به نوع خودرو و همچنین موعد تحویل آن متفاوت است. مطابق انتظار ما، قیمت حواله محصولات ایران خودرو بسیار گران تر از محصولات سایپا است. البته باید توجه داشت که خریدوفروش حواله خودرو غیرقانونی است.

طی ماه‌ های اخیر، فروش حواله خودرو در بازار اوج گرفته است

افزایش قیمت خودرو در کارخانه پس از اعمال استانداردهای 85 گانه رخ داد. خودروسازان پس از افزودن این استانداردها به محصولات خود، اعلام کردند که دیگر امکان عرضه خودروها با قیمت قبلی را ندارند. درنتیجه بهای محصولات خودروسازان در کارخانه افزایش یافت. این افزایش در برخی موارد به صورت پلکانی و در موارد دیگر به صورت لحظه ای رخ داد. بااین حال، واکنش مشتریان به افزایش قیمت ها یکسان بوده است.

افزایش قیمت به خصوص در محصولات ایران خودرو، موجب نارضایتی و واکنش منفی مشتریان شده است. بسیاری از مصرف کنندگان نیز امکان واریز وجه بیشتر برای خرید خودرو با قیمت جدید را ندارند، ازاین رو تصمیم گرفته اند تا حواله اتومبیل خود را به فروش بگذارند.

عده ای دیگر از مشتریان نیز راه کم دردسر انصراف را در پیش گرفته اند. البته باید خاطرنشان کرد که رویه انصراف مشتریان از تابستان امسال و پس از اعلام نتایج مرحله دوم سامانه یکپارچه آغاز شد. بسیاری از مشتریان که علاقه ای به صبرکردن تا سال 1403 برای تحویل اتومبیل نداشتند، سرمایه های خود را در راه خرید خودرو از بازار خرج کردند. این طور که شرایط بازار نشان می دهد، این گروه از مشتریان کمترین میزان ضرر را متحمل شده اند.

نوع خودرو موعد تحویل قیمت حواله
پژو 207i پانوراما دنده‌ ای بهار 1403 ۹۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
پژو 207i پانوراما دنده‌ ای بهار 1403 ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
سایپا اطلس بهار 1403 ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
ساینا S زمستان 1402 ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
شاهین اتوماتیک بهار 1403 ۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
تارا اتوماتیک بهار 1403 ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lalapTLF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه