دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

طراحی اپلیکیشن

امروزه دیگر طراحی اپلیکیشن به عنوان یک مزیت برای کسب وکارها در نظر گرفته نشده و به یک ضرورت برای رقابت در بازار و در میان رقبا تبدیل شده است. توجه داشته باشید؛ داشتن یک اپلیکیشن موبایل نه تنها باعث بهبود تجربه کاربران در استفاده از خدمات شما می شود؛ بلکه این قابلیت را دارد که فروش شما را هم به میزان قابل توجهی افزایش دهد. استفاده از متدهای مارکتینگ مختلف مثل تبلیغات نصب اپلیکیشن این امکان را در اختیار مدیران کسب وکارها قرار می دهد تا با هدف گیری طیف بزرگی از مخاطبان، فروش خود را بیشتر کنند.

تبلیغات اپلیکیشن یک از گزینه های مختلف تبلیغات در گوگل می باشد که به صورت اختصاصی برای پروموت کردن اپلیکیشن های موبایل و معرفی آن ها به کاربرانی که علاقه مند به حوزه فعالیت آن اپلیکیشن هستند طراحی شده اند. در این متد تبلیغاتی، کاربران تبلیغات اپلیکیشن خود را در شبکه های مختلفی مثل موتور جست وجو گوگل، گوگل پلی، یوتیوب و یا شبکه دیسپلی گوگل به نمایش در آورده و بدین ترتیب کاربران جدیدی را به لیست مشتریان خود اضافه می کنند.

برای سفارش تبلیغات نصب اپلیکیشن، در ابتدا باید یک اکانت گوگل ادز ساخته و سپس با شارژ اکانت گوگل ادز خود، اقدام به سفارش این تبلیغات کنید. البته توجه داشته باشید که به واسطه تحریم های موجود، گوگل به صورت مستقیم با کاربران ایرانی کارنکرده و در این مورد شما می توانید از خدمات تبلیغات در گوگل آژانس تبلیغاتی جی ادز استفاده کنید.

چرا طراحی اپلیکیشن برای کسب وکارها ضروری است؟

اما چرا باید از اپلیکیشن در کسب وکارها استفاده کرد؟ آیا در نظر گرفتن طراحی یک اپ موبایلی برای کسب وکار، برای شما سودآور بوده و یا تنها هدررفت سرمایه شما را به همراه دارد؟

توجه داشته باشید؛ در عصری دیجیتالی که در آن زندگی می کنیم سرعت پیشرفت تکنولوژی سرسام آور بوده و در چنین شرایطی، تنها آن دسته از بیزینس هایی موفق بوده و می توانند سهم بیشتری از فروش در بازار داشته باشند که به سرعت خودشان را با تغییرات وفق دهند.

داشتن یک اپلیکیشن که در آن مشتریان شما بتوانند در کنار سفارش از سایت، از یک منبع دیگر هم به راحتی محصولات و یا خدمات شما را سفارش دهند؛ یکی از همین تغییرات است که می تواند تأثیر بسزایی در افزایش فروش شما داشته باشد.

طراحی اپلیکیشن برای کسب وکار

بهبود تعامل با مشتری

طراحی یک اپلیکیشن موبایل این امکان را در اختیار شما می دهد تا با استفاده از یک کانال ارتباطی مستقیم، به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. با در نظر گرفتن یک اپلیکیشن کاربردی برای کسب وکار خودتان، می توانید مطالب و محتوا های هدف مندی را به آن ها نشان داده و همچنین آن ها را از آخرین آپدیت ها و تغییرات بیزینس خود مطلع سازید.

بهبود تجربه کاربر

طراحی یک اپلیکیشن موبایل این اجازه را به شما می دهد تا تجربه ای که کاربران در روند سفارش محصولات و یا خدمات شما دارند را بهبود ببخشید. برخلاف وب سایت، اپلیکیشن های موبایل این قابلیت را دارند که با فراهم کردن رابط کاربری جذاب تر برای کاربران، آن ها را تشویق به ارتباط بیشتر با برند شما کنند.

کانال های مستقیم مارکتینگ

یکی دیگر از مزیت های استفاده از اپلیکیشن برای کسب وکارها، ایجاد یک کانال مارکتینگ مستقیم برای دستیابی به مشتریان می باشد. با استفاده از اپلیکیشن، دیگر مواردی همچون گشتن در موتورهای جست وجو و سوشال مدیاهای مختلف برای پیدا کردن محصولات و یا خدمات موردنظر وجود نداشته و کاربران می توانند خیلی راحت و سریع، سفارش خود را تکمیل کنند که این مورد نهایتاً به افزایش فروش برای شما ختم می شود.

دیده شدن و افزایش اعتبار برند

توجه کنید، این که کاربران هر روز آیکون اپلیکیشن شما را بر روی صفحه موبایل خود مشاهده کنند؛ درست مانند این است که شما بیلبوردی برای برند خود داشته باشید که هیچ موقع از خیابان های شهر برداشته نمی شود. با ارائه دادن پوینت های مثبتی مثل تخفیف های مخصوص کاربران اپ و یا محتوا و مسابقات ویژه، نوعی ارزش برای کاربران اپلیکیشن خود ایجاد می کنید که این مورد باعث وفاداری آن ها به برند شما می شود. در بسیاری از موارد هم در نظر گرفتن این پوینت های مثبت، می تواند باعث این شود که کاربرانی که از اپلیکیشن شما رضایت دارند؛ آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده و به صورت رایگان، تبلیغ برند شما را کنند.

اپلیکیشن ها دیتاهای کاربردی به شما می دهند

این که بدانید کاربران شما چه چیزی می خواهند از اهمیت بالایی برخوردار است. اپلیکیشن های تلفن همراه، دیتاهای کاربردی از رفتار کاربران، علایقی که دارند و همچنین میزان تعاملی که با بخش های مختلف اپ داشته اند در اختیار شما قرار می دهند. این موضوع به شما کمک می کند تا بهتر نیازهای کاربران خود را متوجه شده و با توجه به آن ها، استراتژی های فروش را برایشان طراحی کنید.

چگونه با داشتن اپلیکیشن درآمد بیشتری داشته باشیم؟

اکنون که با نتایج و مزایای فوق العاده طراحی اپلیکیشن برای بیزینس خود آشنا شدید؛ وقت آن رسیده است تا با در نظر گرفتن یک سری از تکنیک های کاربردی، یاد بگیرید که چگونه با داشتن اپلیکیشن، درآمد بیشتری از کسب وکار خود داشته باشید.

مخاطبان خود را بشناسید

قبل از شروع توسعه یک اپلیکیشن برای کسب وکار خود؛ باید درک عمیقی از مخاطبان هدف خود، علایق و نیازهای آن ها پیدا کنید. سعی کنید از طریق روش های مختلفی مثل تحقیق در بازار و حوزه ای که مشغول فعالیت در آن هستید؛ علایق و اولویت های کاربران خود را پیدا کنید. توجه داشته باشید که انجام این کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به عنوان پایه و اساس ساخت اپلیکیشن شما و نحوه عملکرد آن در نظر گرفته می شود.

طراحی کاربر محور

یکی از نشانه ها اپلیکیشن های کاربردی و مفید، در اولویت قرار دادن تجربه ای است که کاربران در استفاده از آن اپلیکیشن دارند. سعی کنید رابط کاربری اپلیکیشن خود را به گونه ای طراحی کنید که سریع بوده و گشت وگذار در آن، برای کاربران لذت بخش باشد. در بخش طراحی اپلیکیشن، استفاده از اِلِمان های گرافیکی سادگی را در دستور کار خود قرار داده و از رنگ هایی استفاده کنید که به خوبی هویت برند شما را برای کاربران تعریف کنند. بهتر است تا در طراحی اپلیکیشن خود، قسمتی را برای ارائه فیدبک کاربران طراحی کرده تا آن ها نیز بتوانند نظرات و یا حتی مشکلات خود را با شما در میان بگذارند.

ساده سازی روند خرید برای کاربران

ساده کردن پروسه خرید و تکمیل سفارش برای کاربر، یکی از مؤثرترین تکنیک هایی است که می توانید با استفاده از اپلیکیشن آن را پیاده کرده و فروش خود را افزایش دهید.

درآمد بیشتر با طراحی اپلیکیشن

سعی کنید تا با طراحی مواردی مثل دسته بندی ساده محصولات و یا خدمات و یا بهبود عملکرد سرچ در اپلیکیشن، مسیر خرید برای کاربران را هموار کرده و در نهایت با قرار دادن چندین گزینه پرداخت مثل درگاه های پرداخت متفاوت و یا امکان کارت به کارت کردن، هرگونه دلیلی برای خرید نکردن را از آن ها بگیرید.

عملکرد اپلیکیشن خود را توسعه دهید

درست است که استفاده از اپلیکیشن مزایای کاربردی برای کسب وکارها دارد؛ اما توجه داشته باشید، اپ موبایلی که کند بوده و یا پر از باگ های مختلف باشد؛ نه تنها کاربران را به خود جذب نکرده بلکه باعث عدم استفاده آن ها از اپلیکیشن و در نهایت خرید نکردن از شما می شود.

برای بهبود عملکرد، مطمئن شوید که اپلیکیشن شما در تمام پلتفرم ها و سیستم عامل های مختلف به خوبی کار کرده و هیچ گونه مشکلی در رابط کاربری آن وجود ندارد. بررسی مداوم رابط کاربری و چک کردن احتمال وجود باگ های مختلف در اپلیکیشن، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا هرگونه مشکل در رابطه با استفاده کاربران از اپ را برطرف کنید.

سخن پایانی

همان طور که در ابتدا این مقاله به آن اشاره کردیم؛ امروزه طراحی اپلیکیشن موبایل دیگر به عنوان یک آیتم لاکچری در نظر گرفته نشده و داشتن آن به عنوان یک ضرورت، از اهمیت بالایی برای کسب وکارهای مختلف بازار برخوردار است. سعی کنید در این مسیر، همگام با تکنولوژی پیش رفته و از این قابلیت کاربردی در جهت توسعه کسب وکار و افزایش فروش خود استفاده کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AvlDHnjk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه