سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول زیر ذره بین «فرصت امروز»

دیگه غصه تمام شدن اعتبارت را نخور!

3 سال پیش ( 1400/2/20 )
 

یکی از دردسرهای همیشگی سیم کارت های اعتباری، اتمام شارژ و موارد مربوط به کاهش اعتبار سیم کارت است و این موارد زمانی بیشتر نمایان می شود که در هنگام مکالمه با کاهش اعتبار سیم کارت، تماس قطع شود یا اینکه در مواقعی که نیاز ضروری به تماس وجود دارد، موجودی حساب برای تماس کافی نباشد. برای حل این مشکلات اپراتورها سرویسی جهت تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را ارائه می دهند که مشتری می تواند سیم کارت اعتباری خود را طی چند مرحله ساده به سیم کارت دائمی تبدیل کند و از مزایای آن استفاده کند.

با استفاده از سیم کارت دائمی فرد می تواند بدون نگرانی از اتمام شارژ در هر زمان از خدمات تماس، پیامک و اینترنت همراه استفاده کند و در آخر ماه صورتحساب مربوط به هزینه های آن را پرداخت کند.

همراه اول به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه در ایران با ارائه سرویسی جهت تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی گامی مهم در زمینه مشتری مداری برداشته است و مشتریان گرامی می توانند به راحتی با استفاده از این طرح سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کنند.

طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

همراه اول به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور شرایطی را مهیا کرده است تا مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کند و از مزایای آن نظیر تعرفه پایین تر استفاده کند. تعرفه تماس و اینترنت از سیم کارت دائمی حدود 33 درصد نسبت به سیم کارت اعتباری ارزان تر است و همین دلایل استفاده از سیم کارت دائمی را به گزینه ای جذاب برای مشتریان تبدیل کرده است.

مطلب مرتبط: طرح «بسته های میلیونی» همراه اول زیر ذره بین فرصت امروز / بسته های غیرمعمولی!

در طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول شماره همراه مشتری تغییر نمی کند و صرفا نوع سیم کارت از اعتباری به دائمی تبدیل می شود. به طور مثال شماره همراه اعتباری 09151234567 بعد از تبدیل به دائمی هیچ تغییری نمی کند و فقط سیم کارت جدیدی با همین شماره به مشتری تحویل داده می شود.

لازم به ذکر است که پس از تغییر مشترک به دائمی کلیه قوانین حاکم بر مشترکان دائمی اعم از چرخه عمر سیم کارت (سلب امتیاز، استرداد ودیعه، قطع و ...) بر این دسته از مشترکان نیز اجرایی می شود.

طریقه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

مشتریان همراه اول که می خواهند به هر دلیلی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند، می توانند با مراجعه به فروشگاه های همراه اول، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی های همراه اول سیم کارت فعلی خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کنند.

در هنگام مراجعه لازم است تا مالک سیم کارت به  همراه اصل کارت ملی و سیم کارت فعال خود به مکان های مذکور مراجعه و نسبت به تکمیل و امضای فرم مربوطه اقدام کند. در صورتی که شخصی غیر از مشترک نسبت به تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی اقدام نماید، شرکت ارتباطات سیار ایران مجاز است که شماره تلفن مزبور را بدون بازگشت هیچ یک از هزینه های تبدیل، به حالت اعتباری تغییر وضعیت دهد. در هر حال شخص مزبور ضمن داشتن مسئولیت حقوقی و کیفری درخصوص تلفن همراهی که به طور غیرمجاز تبدیل وضعیت شده، در مقابل شرکت ارتباطات سیار ایران، مراجع قانونی و به ویژه مشترک تلفن همراه راسا مسئول و پاسخگو بوده و می‎بایست خسارات وارده به مشترک و شرکت ارتباطات سیار ایران را جبران نماید.

در هنگام تبدیل شماره همراه از اعتباری به دائمی مبلغی به عنوان تضمین پرداخت منظور می گردد تا اگر مشتری نسبت به پرداخت قبوض خود کوتاهی انجام داد همراه اول بتواند مبلغ قبض را از این میزان کسر نماید.  

مبلغ دریافتی توسط اپراتور همراه اول به میزان 100 هزار تومان است که باید این مبلغ در حساب سیم کارت اعتباری وجود داشته باشد. از این مبلغ 36 هزار تومان برای تضمین پرداخت منظور می گردد و در صورتی که میزان شارژ موجود در سیم کارت اعتباری بیش از مبلغ موردنیاز برای تبدیل سیم کارت باشد، این مبلغ مازاد در قبوض صادره آتی لحاظ می شود.

بسته خوش آمدگویی همراه اول

در طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول بسته‎ای تحت عنوان «بسته خوش آمدگویی» بلافاصله بعد از فعالسازی سیم کارت دائمی برای مشتریان فعال می شود که شامل موارد زیر است:

•    بسته اینترنت 30 گیگابایت به مدت 1 ماه از زمان فعالسازی

•    تخفیف 50 درصدی تعرفه مکالمه درون شبکه (ثابت و همراه) به مدت 6 ماه

•    ماهانه 100 پیامک رایگان به مدت 6 ماه

شرایط تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

•    در صورت داشتن اعتبار بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه، مبلغ مذکور در اولین دوره صورتحساب، به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت.

•    درصورت وجود هرگونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقی مانده (که حجم مصرفی آن پایان نیافته است)، در صورتی که آن بسته با شماره تلفن همراه دائمی مشترک قابل ارائه باشد، پس از تبدیل، به شماره تلفن همراه دائمی منتقل می گردد ولی اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری و جمعه های رویایی و بسته های ترکیبی دلخواه به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نمی گردد.

•    مشترک پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری حداقل به میزان شش ماه امکان نقل و انتقال شماره تلفن همراه دائمی را ندارد.

•    پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به شماره تلفن همراه دائمی، امکان تبدیل مجدد شماره تلفن همراه دائمی شده به اعتباری به هیچ وجه وجود ندارد. به بیان دیگر، تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی بازگشت ناپذیر است .

•    با توجه به اینکه پس از طی فرآیند تبدیل، مشترک تلفن همراه اعتباری به مشترک تلفن همراه دائمی تبدیل می گردد، لذا کلیه مفاد قرارداد اشتراك تلفن های همراه دائمی دارای مبلغ سپرده یا تضمین پرداخت بر روابط مابین شرکت و مشترک حاکم خواهد بود. مشترک مکلف است قبل از امضای این فرم نسبت به مطالعه کامل و دقیق مفاد قرارداد اشتراک بند فوق در سایت همراه اول اقدام نماید و امضای این فرم به منزله پذیرش مفاد قرارداد مزبور و اصلاحات بعدی آن است.

مطلب مرتبط: نگاهی به کمپین «تابستون خاموش بودی؟» همراه اول / کمپینی برای دوباره روشن شدن

•    مشترکان دارای سیم کارت های دیتا، درسا و انارستان، سازمانی، گردشگری، زائر، حقوقی، همگانی و روستایی امکان تغییر به دائمی را ندارند.

•    امکان مشاهده و یا پرداخت صورتحساب و یا فعالسازی سرویس های مختلف از درگاه هایی مانند *10# ، *1# و همچنین سامانه 9990 ، 24 ساعت پس از تبدیل ممکن می گردد.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/V3ucODJg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه