سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: کمپین جدید همراه اول با عنوان «تابستون خاموش بودی؟» این روزها خیلی مورد توجه قرار گرفته است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم از زوایای مختلف به بررسی این کمپین بپردازیم. کمپین «تابستون خاموش بودی؟» برای افرادی مناسب است که سیم کارت دائمی یا اعتباری شان در سه ماه تابستان خاموش بوده است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، با ما همراه باشید تا از جزییات بیشتر این کمپین همراه اول بیشتر بدانید. فقط از همین ابتدا لازم به یادآوری است که تنها تا آخر مهر فرصت دارید تا از مزایای این کمپین استفاده کنید.

به سرعت نیترو

در گذشته نه چندان دور، فروش اینترنت به اکثر افراد بسیار محدود بود و اگر خواستار اینترنت بودید باید از طرف یک سازمان یا شرکت معرفی می شدید. سرعت 512 کیلو بیت بر ثانیه یک سرعت لوکس و پرهزینه محسوب می شد. خوشبختانه امروزه پهنای باندمان به 15 برابر رسیده و دیگر مشکلات کمی سرعت اینترنت را پشت سر گذاشتیم، اما علت اصلی پیشرفت، رقابت است. با وجود 3 اپراتور اصلی در ایران و رقابت سالم میان آنها هر روز بر کیفیت خدمات مخابراتی افزوده می شود و برندگان این رقابت بی شک مردم و مصرف کنندگان هستند. درخصوص اینترنت همراه بدیهی است سرعت بیشتر، اتصال باثبات و همچنین سطح پوشش گسترده تر در کشور پارامترهای تعیین کننده کیفیت به شمار می آیند.

مطلب مرتبط: کمپین «مدار فیروزه ای» همراه اول زیر ذره بین «فرصت امروز» / روی مدار باش!

خوشبختانه هم اکنون در کشور تقریبا مشکل سرعت اینترنت همراه رشد بسیار خوبی داشته است، به گونه ای که اکثر نیازهای شخصی و حتی کسب و کاری از طریق گوشی های موبایل و اینترنت همراه قابل برآورده شدن است. همین امر موجب می شود که افراد انگیزه داشته باشند سیم کارت های غیرفعال خودشان را فقط برای دسترسی به اینترنت پرسرعت هم که شده مجددا فعال کنند. همراه اول نیز با توجه به همین انگیزه کمپین بازاریابی جدید خودش را پایه گذاری کرده است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد.

غیرفعال نشدن سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول

طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، چنانچه سیم کارتی به مدت 90 روز بلااستفاده بماند، اپراتور می تواند نسبت به سلب امتیاز و خاموش کردن آن اقدام کند. با گذشت چند سال از این مصوبه اما همچنان اپراتورها برای همکاری با مردم در این زمینه مساعدت کرده اند و تلاش برای ایجاد انگیزه برای استفاده مجدد و فعال کردن سیم کارت های خاموش ادامه دارد. از جمله کمپین در حال اجرای همراه اول با عنوان «تابستون خاموش بودی؟»

البته طبیعی است که بسیاری از افراد سوال داشته باشند که آیا امکان دسترسی مجدد به شماره قبلی پس از سلب امتیاز همچنان وجود دارد؟

در این زمینه همراه اول برای سیم کارت های دائمی خود مهلتی شش ماهه در نظر گرفته است. بر این اساس اگر مشترکی از سیم کارت دائمی خود استفاده نکند و در دو دوره متوالی 40 روزه قبض سیم کارت خود را فعال نکند، سیم کارت او قطع خواهد شد، اما اگر همین مشترک قبضش را که ممکن است تنها شامل مبلغ آبونمان باشد پرداخت کند، دچار مشکلی نخواهد شد. برای سیم کارت های اعتباری هم کافی است شما در 90 روز نسبت به ارسال پیامک، برقراری تماس و یا استفاده از اینترنت اقدام فرمایید، در غیر این صورت اپراتور همراه اول سیم کارت شما را سلب امتیاز و خاموش خواهد کرد. اگر سیم کارت شما در طول 90 روز گذشته به هر دلیلی قطع و خاموش شده است، دیگر جای نگرانی نیست، شما کافی است با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت یا نمایندگی های مجاز اپراتور سیم کارت خاموش خود را فعال کنید و در کمپین بازاریابی همراه اول شرکت کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

جزییات بیشتر کمپین

براساس اطلاعات موجود برای فعال سازی دوباره سیم کارت، نیاز به تعویض سیم کارت نیست. افراد کافی است با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان دولت یا نمایندگی های مجاز همراه اول و ارائه کد ملی خود سیم کارت شان را فعال کنند. لازم به ذکر است کلیه مشترکین اعتباری و دائمی که در سه ماه تابستان خاموش بوده اند مشمول این کمپین بازاریابی همراه اول می شوند. حتی مشترکینی که خط آنها به هر دلیلی قطع شده باشد نیز می توانند با برطرف کردن مورد قطع، در این طرح شرکت کنند.

همچنین برای بهره مندی از هدایا و تخفیفات اینترنت و مکالمه نیاز به حضوری در دفاتر پیشخوان دولت یا نمایندگی های مجاز اپراتور نیست و مشترکین کافی است کد دستوری #332*10* را بگیرند تا از هدایا و تخفیفات همراه اول بهره مند شوند.

علاوه بر این هدایا و تخفیفات زیادی برای مشترکین در نظر گرفته شده است. افراد می توانند با گرفتن کد دستوری #332*10* از هدایا و تخفیفات 70 تا 100درصد در مکالمه و اینترنت به مدت یک تا سه ماه بهره مند شوند، دو گیگ هدیه یک ماه و هدایا و تخفیفات ویژه و ارزشمند دیگر. البته برای استفاده از بسته های هدیه می بایست ابتدا نسبت به رفع قطع خط خود اقدام کنید و سپس در کمپین بازاریابی همراه اول شرکت کنید.

مطلب مرتبط: نگاهی به کمپین اینترنت نسل چهارم اپراتور همراه اول / تجربه تبلیغاتی با اینترنت پرسرعت

باید توجه داشته باشید که کلیه مشترکین اعتباری و دائمی واجد شرایط برای شرکت در این کمپین و بهره مندی از مزایای آن تا آخر مهرماه فرصت دارند.

ممکن است برای برخی این پرسش به وجود آید که چرا باید سیم کارت خود را بعد از مدت ها روشن کنند. در این زمینه باید گفت که استفاده از اینترنت پرسرعت این روزها می تواند تقریبا تمام نیازهای افراد را برطرف کند و کمتر به استفاده از سایر روش های دسترسی به اینترنت نیاز است. اگر سیم کارت غیرفعالی دارید می توانید با فعال کردن آن از اینترنت پرسرعت استفاده کنید و نیازهای خودتون را در همه جا و همه وقت برطرف کنید. همچنین از هدایا و تخفیفات ویژه نیز بهره خواهید برد.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5jap1D8U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه