یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

جمشید کلانتر هرمزی، مدیرعامل شرکت سبزدانه است. او صنعت بسته بندی و فرآوری حبوبات را از لحاظ تعریف تکنیکی از یکدیگر جدا می داند و شرح می دهد: فرآوری حبوبات، همان تولید لپه از نوعی نخود است و آنچه بیشتر شرکت های صنایع دیگر انجام می دهند در واقع بسته بندی حبوبات است. یکی از مهم ترین هدف ها در این راستا کاهش ضایعات است.

این فعال صنعت حبوبات می افزاید: این صنعت نیازمند نیروی انسانی است و می تواند سبب اشتغال زایی مناسبی شود، به ویژه اگر این نکته را در نظر بگیریم که در حال حاضر این صنعت از ضریب مکانیزاسیون بالایی برخوردار نیست.

کلانتر هرمزی در ادامه می افزاید: برای ورود به این صنعت نقدینگی سرمایه گذار از اهمیت بسیار زیادی در موفقیت نهایی او برخوردار است، به این ترتیب می توان با خرید و استفاده از فناوری های جدیدتر از مزایای تکنولوژی های بالاتر بهره مند و به هدف نهایی این صنعت یعنی کاهش ضایعات نزدیک تر شد.

او مثالی در این زمینه می زند: به تازگی از نوعی دستگاه جدید بسته بندی استفاده می کنیم که سبب حذف ضایعات چند درصدی محصولات به دلیل پاره شدن پوشش  آنها در هنگام انتقال به مقاصد دورتر می شود.

البته همزمان هزینه  بسته بندی را تا پنج برابر افزایش می دهد، اما به دلیل افزایش رضایت مندی مشتری و آمار کمتر خرابی محصول این هزینه جبران می شود. توصیه او به علاقه مندان برای شروع کار در این زمینه، ورود پرقدرت و با چشمان باز و پس از بررسی های بسیار است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3KU5c2kA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه