دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دبیر کل سازمان بین‌المللی کارآفرینی در طول بازدید سه روزه خود از ایران، یک روز را در استان یزد سپری کرد و با بازدید از طرح‌های کارآفرینی و ارزیابی وضعیت کارآفرینی در کشور و استان یزد اعلام کرد: آنچه دیده‌ام نسبت به آنچه از ایران شنیده بودم بسیار تفاوت داشت و باعث شد که دیدگاهم نسبت به ایران تغییر کند.
به گزارش ایسنا، «برنت ویلتون» در دیدار با استاندار، مدیران، روسای کانون‌های کارفرمایی و کارگری استان یزد که با حضور محمد عطاردیان رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران در هتل سنتی مهر برگزار شد، اهم فعالیت‌های این سازمان را در سه شاخص مطرح کرد که مهم‌ترین آن ارتقای بخش خصوصی کشورهای جهان بود.
وی از دیگر برنامه‌های این سازمان را  رونق بخشیدن به اشتغالزایی با افزایش ارتباطات با دولت‌ها، بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول پس از بحران جهانی 2008 میلادی اعلام کرد.
ویلتون گفت: دستورالعمل اقتصاد بخش خصوصی برای هر کشوری متفاوت است، اما ما سعی داریم با کمک به تشکل‌های کارفرمایی کشورها، برای یافتن راه مناسب در زمینه حمایت از آنها اقدام کنیم.
وی دیگر برنامه‌های این سازمان را ارتقای تشکل‌های کارفرمایی عنوان کرد و افزود: توصیه ما به دولت‌ها، بازی گرفتن بیشتر بخش خصوصی و ارائه مشورت و تشکیل تشکل‌های مشابه کارفرمایی در بخش کارگران است.
ما با ارتباط با تشکل‌های کارفرمایی دنیا درصدد تبادل اطلاعات و بهره گرفتن از تجربیات موفق آنها برای استفاده در سایر کشورها هستیم.
وی اظهار کرد: تشکل کارفرمایی ایران، برای سازمان جهانی در منطقه بسیار مهم است و سعی داریم که روابط‌مان را با آن گسترش دهیم.استاندار یزد هم در این دیدار اظهار داشت: سیاست‌های دولت تدبیر و امید تعامل با کشورهای مختلف و تقویت مناسبات بین‌المللی است.سیدمحمد میرمحمدی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مهم مورد نظر دولت گسترش و حمایت از بخش خصوصی و نیز اتخاذ تدابیری برای توسعه زمینه‌های رشد کارفرمایان و تامین حقوق حقه کارگران است.
وی ادامه داد: در این ارتباط از تجارت سازمان بین‌المللی کارفرمایی و تعاملی که می‌توانیم داشته باشیم بهره خواهیم گرفت.
استاندار یزد گفت: تقویت کارفرمایان و سرمایه‌گذاری منجر به اشتغال، پیشرفت کارها و تامین نیازها و رفاه کارگران خواهد شد، چرا که  قطعا وقتی رفاه کارگران تامین شود، با انگیزه بیشتری فعالیت خواهند کرد.
وی همچنین روابط بین کارگران و کارفرمایان استان یزد را صمیمانه و با احساس منافع مشترک دانست.
رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارفرمایی ایران نیز در این نشست با اشاره به اعلام موجودیت این تشکل، گفت: پنج سال طول کشید تا توانستیم این کانون را به ثبت برسانیم و الان در دوره پنجم آن فعالیت داریم.محمد عطاردیان با تاکید بر اینکه وظیفه این کانون پوشش و تلاش برای رفع مشکلات کارفرمایان کشور است، گفت: در حال حاضر 151 کنفدراسیون کارفرمایی از کشورهای مختلف در سازمان جهانی  کارفرمایی عضویت دارند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0O6sE8kf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه