شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:

کودهای بی‌کیفیت، عامل غیر‌واقعی بودن قیمت‌ها در بازار هستند

9 سال پیش ( 1393/7/16 )
 

معاون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، با اشاره به قیمت‌های غیر‌واقعی در بازار کودهای کشاورزی، اظهار کرد: در بازارهای کنونی کود کشاورزی، قیمت‌ها واقعی نیستند که ناشی از تولید کودهای بی‌کیفیت است.  حمید رسولی افزود: کیسه‌های کود شیمیایی بی‌کیفیت، مانند کودهای استاندارد، در بسته‌بندی‌های خوب و زیبا وارد بازار می‌شوند، اما محتوای آنها با مواردی که روی کیسه درج می‌شود، مطابقتی ندارد.
وی با تاکید بر اینکه اعضای انجمن تولیدکنندگان کودهای کشاورزی کشور به دنبال تولید با کیفیت هستند، گفت: قیمت کودهایی که اتحادیه تولیدکنندگان کودهای کشاورزی عرضه می‌کند، ربطی به یارانه‌ها ندارد. برای تعیین قیمت کودهای شیمیایی در اتحادیه بحث‌های زیادی شد و قرار است تا جایی که امکان دارد قیمت‌های پایین در نظر گرفته شود.
رسولی گفت: دغدغه اصلی ما کود شیمیایی با کیفیت است و بر کیفی‌سازی تولید تاکید بسیار داریم. در قیمت‌های ارائه شده، برای امسال افزایش قیمتی نخواهیم داشت. دیدگاه ما منفعت طلبی و سودجویی نیست و تهیه، تولید و تحویل کود شیمیایی با کیفیت با کمترین درصد سود از اهداف و سیاست‌های اتحادیه است. در این راستا برای کارگزاران و فروشندگان کودهای کشاورزی تا هشت درصد سود در نظر گرفته شده، اما برای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، هیچ دامنه سودی تعریف نکرده‌ایم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hEUmpQYa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه